Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vudress schreef:Zeg Jade, laten we vooral reëel blijven. Het zijn vijf- en zesjarige paarden die toch al hele proeven moeten lopen. Voor de vijfjarige vind ik de proeven nog wel wat meevallen, maar voor een zesjarige vind ik het hele zware proeven met al die wissels en appuyementen. Het zijn eigenlijk gewoon Z2-proeven. Dat het her en der nog een beetje kunst-en vliegwerk is kun je de ruiters niet kwalijk nemen. Gros van de amateurs rijdt op deze leeftijd nog rond in het L. Geen vergelijk dus.
Ik vind het weer erg leuk om zoveel foto's te zien! :duimen:
.Jade schreef:Vudress schreef:Zeg Jade, laten we vooral reëel blijven. Het zijn vijf- en zesjarige paarden die toch al hele proeven moeten lopen. Voor de vijfjarige vind ik de proeven nog wel wat meevallen, maar voor een zesjarige vind ik het hele zware proeven met al die wissels en appuyementen. Het zijn eigenlijk gewoon Z2-proeven. Dat het her en der nog een beetje kunst-en vliegwerk is kun je de ruiters niet kwalijk nemen. Gros van de amateurs rijdt op deze leeftijd nog rond in het L. Geen vergelijk dus.
Ik vind het weer erg leuk om zoveel foto's te zien! :duimen:
we hebben het dan ook niet over amateurs, maargoed, eindeloze discussie.