lisaislisa schreef:Die man zou het dan wel niet expres hebben gedaan, maar toch![]()
Die arme paarden, hebben een vreselijk einde gehad![]()
complimententen voor die 'passerende automobilist"![]()
ik ben het hier mee eens!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lamar schreef:Een sigaret roken op een motor![]()
Ik heb een motor en een motorrijbewijs en ik rook... maar een sigaret roken op de motor, dat zou nou nooit in me opkomen. Ik zou niet eens weten hoe ik het zou moeten doen. Levensgevaarlijk!!!
Arme paarden.
Dood door zo'n $%^&* die niet let op wat hij doet

Faux schreef:Charmaiineee schreef:Gelukkig let ik meestal wel ff op voordat ik mijn sigaret uit de auto gooi..
Ik heb zelf een asbakje in de auto zodat er nooit iets naar buiten gegooid hoeft te worden... Dat vind ik wel zo onbeschoft.
Charmaiineee schreef:Ik heb zelf een asbakje in de auto zodat er nooit iets naar buiten gegooid hoeft te worden... Dat vind ik wel zo onbeschoft.
[/quote]
eenitraM schreef:Ik vind het knap dat er wordt gezegd dat het door een sigaret komt.
Op een binnenweg is het al haast onmogelijk om een sigaret te roken op een scooter/moter. Laat staan met snelheid op de snelweg.
Ik zeg: Nee, bijna onmogelijk
Zonnetje81 schreef:Hoe is te bewijzen dat een motor rijder zijn sigaret weggooide? Heeft iemand dat gezien...de chauffeur lijkt me dat niet te hebben gezien..

Marion71 schreef:Ik vind dit een heel erg 'Amerika'-bericht. Hangt wel van een heleboel toevalligheden aan elkaar of ben ik de enige die m'n vraagtekens zet bij het waarheidsgehalte van dit bericht?
Cassidy schreef:eenitraM schreef:Ik vind het knap dat er wordt gezegd dat het door een sigaret komt.
Op een binnenweg is het al haast onmogelijk om een sigaret te roken op een scooter/moter. Laat staan met snelheid op de snelweg.
Ik zeg: Nee, bijna onmogelijk
En op een binnenweg, of voordat je een snelweg opgaat, kom je geen kruispunten of stoplichten tegen?
Cayenne schreef:Bellarose schreef:'op een plak hooi IN de veewagen'; hoe krijg je dat voor mekaar? Dan moet ie de peuk ipv naar de grond de lucht in gegooid hebben? Vreemd verhaal!
Veewagens in Amerika zijn aan de zijkant vaak gedeeltelijk open door middel van tralies.
En wanneer je dan iets zoals bijv een sigaret wegmikt, dan zal ie door de windstroming eerst nog een stukje door de lucht vliegen en waarschijnlijk door zo'n rooster aan de zijkant naar binnen gekomen zijn.
Op de foto kun je de open gedeeltes ook duidelijk zien.
De veewagens zijn daar vaak niet te vergelijken met de wagens zoals wij die kennen.
onley schreef:waanzin hoe snel dat dat ding dan is afgebrand

Bellarose schreef:'op een plak hooi IN de veewagen'; hoe krijg je dat voor mekaar? Dan moet ie de peuk ipv naar de grond de lucht in gegooid hebben?
Charmaiineee schreef:Gelukkig let ik meestal wel ff op voordat ik mijn sigaret uit de auto gooi..