Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sowieso schreef:Sjoert schreef:Die Anoraline komt uit de moeder van Scandic toch? Toffe bok met dr 1.80![]()
Ik was enorm gecharmeerd van Alonso, Anne-Beth, Athene, Brooklyn, Amazing Star, Astrid.
Ik heb niet alles gezien.
thanx sjoert! Ik was ook erg hyper toen ik vandaag mijn email las, hen even een rondje door school gerend en heb toen appels uit de keuken gepikt om
Astrid te verwennen!
met appeltjes. sowieso schreef:Sjoert schreef:Die Anoraline komt uit de moeder van Scandic toch? Toffe bok met dr 1.80![]()
Ik was enorm gecharmeerd van Alonso, Anne-Beth, Athene, Brooklyn, Amazing Star, Astrid.
Ik heb niet alles gezien.
thanx sjoert! Ik was ook erg hyper toen ik vandaag mijn email las, hen even een rondje door school gerend en heb toen appels uit de keuken gepikt om
Astrid te verwennen!

Enne Floor mooie wissel! Bij Noor ging de tweede juist lekker van de grond af, want ik zit net de video terug te kijken
Ik ben ook wel benieuwd hoor, maar ik vind het al geweldig dat we naar de tweede ronde mogen met mijn Duitse merrie.
..
.. vooral omdat we Astrid al vanaf 2,5 jaar hebben kunnen volgen !!
.. die paarden hebben het zo druk en zijn nog zo jong .. iedere hengstenshow aanwezig dekken en training.. nou ga er maar aanstaan ..