Fitzroy schreef:Tja, een hoefzweer is wel een mooie reden om een persdag niet door te laten gaan als het niet helemaal naar wens verloopt
Mijn god wat kunnen mensen voor zaken zoeken achter een hoefzweer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vanessakusje schreef:Floor_x ik denk dat ze dat zo in duitsland noemen. Net als hier arts arts is.
Laatste keer dat wij mijn paard een hoefzweer had duurde het 3 dagen dus wellicht is het bij Toti ook zo over!
Adil schreef:Fitzroy schreef:Tja, een hoefzweer is wel een mooie reden om een persdag niet door te laten gaan als het niet helemaal naar wens verloopt
Adil schreef:Fitzroy schreef:Tja, een hoefzweer is wel een mooie reden om een persdag niet door te laten gaan als het niet helemaal naar wens verloopt
Fitzroy schreef:Persoonlijk zou ik het niet naar buiten brengen als Totilas wat mankeert. Dus ik vind het niet vreemd dat er gespeculeerd wordt. Zeker een hoefzweer die met een paar dagen over kan zijn hoef je niet in de pers te brengen.
Katja schreef:Als om die reden een persdag geannuleerd moet worden dan kun je het moeilijk voor jezelf houden.
Fitzroy schreef:Persoonlijk zou ik het niet naar buiten brengen als Totilas wat mankeert. Dus ik vind het niet vreemd dat er gespeculeerd wordt. Zeker een hoefzweer die met een paar dagen over kan zijn hoef je niet in de pers te brengen.
Tjuppie schreef:Het zou gewoon kunnen hoor Adil. Dat gebeurt zoveel. Denk je nou echt dat hij hardop zou zeggen dat het nog niet zo lekker gaat en dat ze daarom een persconferentie niet laten doorgaan? Ik denk dat het 50-50 is dat hij echt een hoefzweer heeft.
Cayenne schreef:Nieuwsredactie / http://www.reiterrevue.de /
Afgelopen week kreeg Matthias Alexander Rath, ruiter van Totilas, zelf een virusinfectie, waardoor hij zelf ook uitgeschakeld was en de perstraining al eerder moest worden verschoven. Rath: "Dit kan nou eenmaal gebeuren en helaas hebben we de perstraining nu al twee keer moeten afzeggen. De aankomende tijd hebben we het erg druk met de voorbereidingen voor ons debuut in Hagen, dus het is nog even onduidelijk wanneer de open training zal plaats vinden."
Tjuppie schreef:Haha Fitzroy, ben het helemaal met je eens.
@Cayenne; toe toch zeg, denk je nou echt dat we niet weten dat het een levend wezen is..?
Fitzroy schreef:En over dit stuk hebben jullie dan waarschijnlijk heen gelezen? Eerst zelf een virusinfectie en dan een hoefzweer? Het hangt wel allemaal van toevalligheden aan elkaar.
Ik persoonlijk denk dat die open training er helemaal niet meer komt.
Fitzroy schreef:Hoe vaak hebben mensen niet pech en missen daardoor belangrijke dingen. Wij weten niet wat er precies aan de hand is en ik vind het belachelijk dat er dan maar direct allerlei complottheorieën gemaakt worden dat het allemaal wel niet waar zal zijn.Cayenne schreef:Nieuwsredactie / http://www.reiterrevue.de /
Afgelopen week kreeg Matthias Alexander Rath, ruiter van Totilas, zelf een virusinfectie, waardoor hij zelf ook uitgeschakeld was en de perstraining al eerder moest worden verschoven. Rath: "Dit kan nou eenmaal gebeuren en helaas hebben we de perstraining nu al twee keer moeten afzeggen. De aankomende tijd hebben we het erg druk met de voorbereidingen voor ons debuut in Hagen, dus het is nog even onduidelijk wanneer de open training zal plaats vinden."
En over dit stuk hebben jullie dan waarschijnlijk heen gelezen? Eerst zelf een virusinfectie en dan een hoefzweer? Het hangt wel allemaal van toevalligheden aan elkaar.