Noodgedwongen pauze voor Totilas in verband met hoefzweer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:59

Fitzroy schreef:
Tja, een hoefzweer is wel een mooie reden om een persdag niet door te laten gaan als het niet helemaal naar wens verloopt ;)

Mijn god wat kunnen mensen voor zaken zoeken achter een hoefzweer :')

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:01

:') tjee zeg wat een achterdocht...
Het is een hoefzweer, wauw! Hopelijk knapt hij snel weer op en kunnen ze binnenkort laten zien wat ze als duo in hun mars hebben :j

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:01

Persoonlijk zou ik het niet naar buiten brengen als Totilas wat mankeert. Dus ik vind het niet vreemd dat er gespeculeerd wordt. Zeker een hoefzweer die met een paar dagen over kan zijn hoef je niet in de pers te brengen.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:02

vanessakusje schreef:
Floor_x ik denk dat ze dat zo in duitsland noemen. Net als hier arts arts is.
Laatste keer dat wij mijn paard een hoefzweer had duurde het 3 dagen dus wellicht is het bij Toti ook zo over!

Ja nee dat weet ik, maar als er hier op stal een paard een hoefzweer heeft dan snijdt de hoefsmid hem eruit en krijgt ie een verbandje :P Komt geen paardenchirurg aan te pas :P

Maar Texelse zei al dat de speciale paarden worden behandeld door de chirurg

HeleneDas

Adil schreef:
Fitzroy schreef:
Tja, een hoefzweer is wel een mooie reden om een persdag niet door te laten gaan als het niet helemaal naar wens verloopt ;)

Ja inderdaad, waar hebben we het over!
Hij heeft een hoefzweer, en heeft het vast daar naar zn zin! :)

Tjuppie

Adil schreef:
Fitzroy schreef:

Het zou gewoon kunnen hoor Adil. Dat gebeurt zoveel. Denk je nou echt dat hij hardop zou zeggen dat het nog niet zo lekker gaat en dat ze daarom een persconferentie niet laten doorgaan? Ik denk dat het 50-50 is dat hij echt een hoefzweer heeft.

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:03

Taffje schreef:
Nee, volgens mij is het een samenzwering :+

_O-

Nee, maar serieus, het is gewoon een hoefzweertje, niet zo achterdochtig zijn!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:04

Fitzroy schreef:
Persoonlijk zou ik het niet naar buiten brengen als Totilas wat mankeert. Dus ik vind het niet vreemd dat er gespeculeerd wordt. Zeker een hoefzweer die met een paar dagen over kan zijn hoef je niet in de pers te brengen.

Als om die reden een persdag geannuleerd moet worden dan kun je het moeilijk voor jezelf houden.

vessuvius

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:06

Taffje schreef:
Nee, volgens mij is het een samenzwering :+

_O- , de humor zo af en toe is meesterlijk, duitse bodem zweer

TooT mocht je dit lezen :D snel uitzweren we willen je weer bewonderen
es ist so lange her
Laatst bijgewerkt door vessuvius op 13-04-11 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:06

Het is wel erg toevallig, Katja. :D

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:08

Het kan gewoon komen door verandering van voer............... andere stal, ander eten? (Nu teveel eten?)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:09

Soms zijn dingen ook gewoon toevallig. Wij weten nou eenmaal niet wat daar aan de hand is en om nou maar meteen van het slechtste uit te gaan.

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:11

Katja schreef:
Als om die reden een persdag geannuleerd moet worden dan kun je het moeilijk voor jezelf houden.

Idd!!

Bij Edward zal hij ook vast weleens een hoefzweer hebben gehad, maar die had toch ietsjes minder druk vand e gehele wereld op zich dan dat Matthias nu heeft, en dus geen reden gehad om het naar buiten te brengen. En misschien komt het ze idd wel "goed" uit omdat Toot en Rath misschien nog niet helemaal lekker gaan als combi.
50/50.

Het is en blijft een paard ...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:12

Fitzroy schreef:

Wel wanneer daardoor een al lang aangekondigde "persrit" vervalt. :Y)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:15

Tjuppie schreef:
Het zou gewoon kunnen hoor Adil. Dat gebeurt zoveel. Denk je nou echt dat hij hardop zou zeggen dat het nog niet zo lekker gaat en dat ze daarom een persconferentie niet laten doorgaan? Ik denk dat het 50-50 is dat hij echt een hoefzweer heeft.

Ik denk dat paarden als Totilas ook een hoefzweer kunnen krijgen en dat dit gewoon dikke pech s. Noem me maar goedgevlovig, maar dat achterdochtige gedoe hier is mij echt te veel van 't goede :')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:16

Cayenne schreef:
Nieuwsredactie / http://www.reiterrevue.de /

Afgelopen week kreeg Matthias Alexander Rath, ruiter van Totilas, zelf een virusinfectie, waardoor hij zelf ook uitgeschakeld was en de perstraining al eerder moest worden verschoven. Rath: "Dit kan nou eenmaal gebeuren en helaas hebben we de perstraining nu al twee keer moeten afzeggen. De aankomende tijd hebben we het erg druk met de voorbereidingen voor ons debuut in Hagen, dus het is nog even onduidelijk wanneer de open training zal plaats vinden."

En over dit stuk hebben jullie dan waarschijnlijk heen gelezen? Eerst zelf een virusinfectie en dan een hoefzweer? Het hangt wel allemaal van toevalligheden aan elkaar.

Ik persoonlijk denk dat die open training er helemaal niet meer komt.
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 13-04-11 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 09:17

Ik denk dat veel mensen vergeten dat Totilas in eerste instantie nog steeds een levend wezen is die ook last kan krijgen van onder andere hoefzweren.
Daar hoeft niet meteen iets achter te zitten. En ach, iedereen is weleens ziek, Rath dus ook.

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:18

Cayenne schreef:
Ik denk dat veel mensen vergeten dat Totilas in eerste instantie nog steeds een levend wezen is die ook last kan krijgen van onder andere hoefzweren.
Daar hoeft niet meteen iets achter te zitten. En ach, iedereen is weleens ziek, Rath dus ook.

Je was me net voor :)

Tjuppie

Re: Noodgedwongen pauze voor Totilas in verband met hoefzweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:19

Haha Fitzroy, ben het helemaal met je eens.
@Cayenne; toe toch zeg, denk je nou echt dat we niet weten dat het een levend wezen is..?

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:20

Mensen! Het is maar een hoefzweer. En so what als het dat niet zou zijn? Het is hun paard en ze doen ermee wat ze willen. Zo is het nu eenmaal. Jullie gaan je paard niet terugkrijgen hoor, ook niet als het met de duitser wat minder zou gaan als met Edward..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 09:21

Tjuppie schreef:
Haha Fitzroy, ben het helemaal met je eens.
@Cayenne; toe toch zeg, denk je nou echt dat we niet weten dat het een levend wezen is..?

Bij wijze van spreken :)
Achterdocht lijkt me nergens voor nodig? Hij verschijnt sowieso wel op wedstrijd in mei.
Die complottheorie is een beetje uh... tja :+ Er zijn al eerder open trainingen geweest trouwens.
Maar goed, we zien het wel.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:22

Fitzroy schreef:
En over dit stuk hebben jullie dan waarschijnlijk heen gelezen? Eerst zelf een virusinfectie en dan een hoefzweer? Het hangt wel allemaal van toevalligheden aan elkaar.

Ik persoonlijk denk dat die open training er helemaal niet meer komt.

Den ik ook, wie weet gaat ie zo fantastisch dat ie dat niet wil showen voor de eerste grote wedstrijd om dan iedereen omver te blazen ;)
Laatst bijgewerkt door Taffje op 13-04-11 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

vessuvius

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:22

als we nog ff door posten hier heeft Rath aan het eind van de dag
een steenpuist ,en daarmee Tootie besmet
Hear Hear :P

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:23

Fitzroy schreef:
Cayenne schreef:
Nieuwsredactie / http://www.reiterrevue.de /

Afgelopen week kreeg Matthias Alexander Rath, ruiter van Totilas, zelf een virusinfectie, waardoor hij zelf ook uitgeschakeld was en de perstraining al eerder moest worden verschoven. Rath: "Dit kan nou eenmaal gebeuren en helaas hebben we de perstraining nu al twee keer moeten afzeggen. De aankomende tijd hebben we het erg druk met de voorbereidingen voor ons debuut in Hagen, dus het is nog even onduidelijk wanneer de open training zal plaats vinden."

Hoe vaak hebben mensen niet pech en missen daardoor belangrijke dingen. Wij weten niet wat er precies aan de hand is en ik vind het belachelijk dat er dan maar direct allerlei complottheorieën gemaakt worden dat het allemaal wel niet waar zal zijn.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:24

vessuvius schreef:
als we nog ff door posten hier heeft Rath aan het eind van de dag
een steenpuist ,en daarmee Tootie besmet
Hear Hear :P

_/-\o_