Wat naar zeg! En nog helemaal niet oud! Heel veel sterkte aan iedereen die hem kende en natuurlijk vooral voor wie hij erg dierbaar was!
mayjes
Geplaatst: 10-04-11 21:58
FlorisSam schreef:
Wat vreselijk. Sterkte voor alle nabestaanden en mensen die het hebben gezien.
Heeft het paard er nog wat aan over gehouden?
Het is gewoon vreselijk. Het paard vvind ik eerlijk gezegt nu niet belangrijk, maar het paard heeft niets nee, het is door mensen naar zijn huis gebracht. het paard sprong gewoon over de hindernis, toen hij eraf viel.
Mijn god wat een drama zeg. Als eerst mijn condoleances voor familie, vrienden en andere nabestaanden. Maar ook sterkte voor alle betrokkenen op concours, zoiets wens je nooit mee te maken.
Resfeber
Geplaatst: 11-04-11 06:51
Vreselijk zeg!
funnyhorses
Geplaatst: 11-04-11 08:46
Sow!Die is echt in de ring gestorven. 53jaar is geen leeftijd ,heel erg dat het gebeurd is. Veel sterkte voor alle nabestaanden.
annebe
Geplaatst: 11-04-11 08:49
In het harnas gestorven.... Sterkte voor de nabestaanden.
Wat een groot verlies. Ik wil alle nabestaanden veel sterkte wensen. Lijkt me ook erg naar om het te zien. In het harnas gestorven, dat wel, maar veel te vroeg en onverwacht.
Prachtige dood? Ik vind het een behoorlijke foute woordkeuze als je het mij vraagt. 53 jaar oud en door een hartinfarct een vrouw, tiener en jonge twintiger achter laten....