Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jentel schreef:BarockPinto schreef:68 jarige man uit Aadorp? Aan de peppellaan.
Dan denk ik dat ik deze meneer wel ken en die is niet zo netjes met zijn paarden.
Hij heeft er nog veel meer ergens anders staan en daar doet ie dingen mee die het daglicht niet
kunnen verdragen.
Jaren geleden wilde hij een hengst van mij kopen en ik heb toen gelijk al nee gezegd.
Begon ie nog te dreigen ook, dat ik hem mijn hengst had beloofd en dat hij m wel ff op kwam halen.
Nou moooooi niet.
Sorry dit is niet een persoonlijke aanval maar waarom heb je het niet aangegeven dan als je wist dat hij dingen doet die het daglicht niet kunnen verdragen?
Westernfreak schreef:Die uit Aadorp is dat niet die ene handelaar die al tientallen jaren ontzettend veel pony's bij de tennisbaan en achter zijn huis heeft lopen? Merries en hengsten door elkaar?

Echt vervelend dat ze niet alles weg hebben kunnen halen, omdat ze er nog(!) goed uitzien. Hopen dat het voor die merrie's/hengsten optijd komt en ze optijd een nieuw thuis gaan vinden.bigone schreef:Twee paarden zijn 17 maart al in beslag genomen, de rest was nog te goed.
orsini schreef:bigone schreef:Twee paarden zijn 17 maart al in beslag genomen, de rest was nog te goed.
Dat vind ik dan weer zo krom in NL meteen alles weghalen zou ik zeggen! Is al aangetoond dat ze dieren verwaarlozen dus de gezondere dieren laten staan met de grote kans dat deze ook verder achteruitgaan vind ik eigenlijk schandalig en bijna al mishandeling! Je weet dat t fout gaat en toxh achterlaten en aan hun lot overlaten....