Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

chanel1985 schreef:Er zijn manieren om vlees te kunnen eten van dieren die goed zijn behandeld
En ik denk dat vele die dit filmpje (ik inc) anders gaan denken en dit ook nog bv over een week niet goed worden van die beelden. Je denkt misschien dat wij naief zijn, maar dit zijn we niet
. Paperboy schreef:foxy80; wat doe jij om de wereld te verbeteren? Ik bedoel je hebt zoveel commentaar ben erg benieuwd wat jij onderneemt of hebt ondernomen om het leven van dit soort dieren te verbeteren??
De beste stuurlui staan aan wal he.
)
. Door dit soort praktijken steeds weer te laten zien, zal het mensen toch aan het denken zetten.kiana schreef:En al die varkens dan die hier in stalletjes gemest worden waar ze 5 cm vooruit of achteruit kunnen lopen en nog geen daglicht gezien hebben voor ze geslacht worden ? Dat is ook mishandeling !!!
Iemand ooit op een varkensmesterij wezen kijken ? Of een fokbedrijf ? Nee ga maar lekker voor die kiloknaller ja....
We leven hier in een rijk land met mogelijkheden, maar wat doen wij de dieren in de bio-industrie aan. Wij zijn dan net zo erg als de argentijnen...
Citaat:vind ik dat ze wel iets meer nuance aan de dag mogen leggen naar een groot publiek toe
Citaat:En dat van die fase: daar zijn we nu toch al een tijdje mee bezig, niet? Toen ik jong was waren kistkalveren en dwangvoederen van ganzen en nerstkwekerijen en aftappen van berengal nog acties die ik me herinner
....of je krijgt een knuppel op je kop!!
!! juliomariner schreef:kiana schreef:En al die varkens dan die hier in stalletjes gemest worden waar ze 5 cm vooruit of achteruit kunnen lopen en nog geen daglicht gezien hebben voor ze geslacht worden ? Dat is ook mishandeling !!!
Iemand ooit op een varkensmesterij wezen kijken ? Of een fokbedrijf ? Nee ga maar lekker voor die kiloknaller ja....
We leven hier in een rijk land met mogelijkheden, maar wat doen wij de dieren in de bio-industrie aan. Wij zijn dan net zo erg als de argentijnen...
Ben jij wel eens in een varkensmesterij of slachterij geweest?
juliomariner schreef:kiana schreef:Ben jij wel eens in een varkensmesterij of slachterij geweest?
NOU EN OF !!!