Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XLeandrosX schreef:Corruptie of niet, ik denk wel dat mee doen aan de olympische spelen of andere grote toernooien Oekraïne op de kaart zet. Het is een begin.
Citaat:Ik vind het geweldig dat ze zulke landen een kans gunt.
Embe schreef:Ik kan 't niet laten
Citaat:Ik vind het geweldig dat ze zulke landen een kans gunt.
Voor mij zit daar nou net het dilemma: Anky 'kost' heeel veel geld, het heeft volgens mij niets met gunnen te maken. Een paar uurtjes (2-3 uur) clinic op een middag kost al snel 8000,- euro. Er zijn niet zo veel mensen die dat 'even' betalen. Ze zal daar echt niet voor niets huis, haard, kids en paarden voor verlaten. Het geld wat ze daar verdient zal zeker een commerciele afweging zijn en zal waarschijnlijk meer verdienen dan een middagje clinic hier. Als dat geld dan indirect via een corrupte regering bij haar komt vind ik dat niet slim en passend voor iemand met een reputatie als Anky...
Embe schreef:XLeandrosX schreef:En met t geld wat ze verdient helpt ze ook weer een heel aantal goede doelen....
Hahaha, ja zo is alles weer opgelost!

Lante schreef:Sympathiek stuk weer van Anky, wel triest eigenlijk dat er duidelijk zoveel armoede is in Oekraïne (bejaarden hoeven hier in NL geen bloemen aan de weg te verkopen, nog niet tenminste) en dat er dan wel geld is om zo'n hippisch centrum neer te zetten ....
) Klijntje schreef:(vraag me altijd af waar dat lidwoord voor Oekraine vandaan komt...)
Ik vraag me alleen af wat er in mensen om gaat om meteen zo cynisch en negatief te moeten reageren?
het is alleen wat mooier ingepakt naar de buitenwereld toe, maar ondertussen worden er de meest smerige spelletjes gespeeld...
Maar wel een goede vraag. TOP!
Wij hebben tenminste onze eigen mening en wandelen niet die makke (lees: zwakke) schapen mee c.q. achterna.
Iedereen blij!