Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoycexLynn12 schreef:Die pony in dat filmpje dacht echt toen ie naar buiten kwam ; wat is hier dan allemaal aan de hand?
Kan me de paniek van de meiden voorstellen, ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als mn paard in de rook stond.
JoycexLynn12 schreef:Echt? Had ik niet eens over nagedacht maar dat is dus inderdaad óók weer een oefening voor de brandweermannen, om kunnen gaan met mensen die in paniek zijn...
Ik ga het er gelijk over hebben vanavond met me vader!
JoycexLynn12 schreef:Marcella_e ; wanneer was dat ongeveer? Ik kan me alleen het incident met het springkussen herinneren.
Ik heb zelf ook 3 weken bij manege mulder gestaan, zo'n 3 jaar geleden denk ik.
Evelli schreef:JoycexLynn12 schreef:Die pony in dat filmpje dacht echt toen ie naar buiten kwam ; wat is hier dan allemaal aan de hand?
Kan me de paniek van de meiden voorstellen, ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als mn paard in de rook stond.
Gok dat die meiden gewoon wat toneel aan het spelen waren om de brandweer mannen uit te testen
Bij ons staat de stalhulp ook altijd moeilijk te doen
Evelli schreef:itske schreef:we hebben bij mij thuis ook een keer een oefening gehad met de brandweer maar deze mannen vroegen mij om de paarden van stal te halen ze durfden het zelf niet
En daar zijn oefeningen juist voordat ze om leren gaan met paarden.
Jammer dat dat bij jullie oefening niet goed uit de verf is gekomen.
Bij ons gaan ze met perslucht de stal in (die staat vol met rook) leggen een noodhalster aan, brengen het paard naar buiten en geven die over aan de stalmedewerkster
Laura1986: juist wel