Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annastasia schreef:Juut schreef:Super dat Edward is uitgenodigt Totials gewoon op stal weer voor het eerst te zien. En dat hij proffecioneel blijft naar de ruiter die zijn plekje in het zadel heeft ingenomen. Denk dat ik in zijn plaats degene minstens 100 x vervloekt had
Ik lees juist dat hij nog geen uitnodiging heeft gehad.
Cayenne schreef:Tot nu toe is het nog niet tot een confrontatie gekomen tussen Gal en Rath, maar Edward wil de uitnodiging van Ann-Kathrin Linsenhoff (stiefmoeder van Rath en eigenaresse van de sportrechten voor Totilas) graag aannemen om het paard te komen bezoeken.
"Ik zal zeker op haar uitnodiging ingaan en ik vind het ook erg netjes van haar om dit aanbod te doen. Het zou namelijk erg moeilijk voor me zijn om Totilas weer voor de eerste keer te zien tijdens een grote wedstrijd."
.
manubres schreef:Ik heb het gevoel dat ze hem uitnodigen om nog wat tips te vragen![]()
Heb een filmpje van Rath en Totilas gezien van de hengstenshow in duitsland maar daar was toch regelmatig miscommunicatie bij Rath en Totilas te zien. Het was minder mooi vond ik dan de eerste keer dat hij Totilas voorstelde.
manubres schreef:Ik heb het gevoel dat ze hem uitnodigen om nog wat tips te vragen![]()
Heb een filmpje van Rath en Totilas gezien van de hengstenshow in duitsland maar daar was toch regelmatig miscommunicatie bij Rath en Totilas te zien. Het was minder mooi vond ik dan de eerste keer dat hij Totilas voorstelde.
Mizz_mol schreef:Ik heb vernomen uit betrouwbare bronnen dat de combinatie Rath Totilas helemaal niet zo soepel verloopt.
Vermoed dan ook dat die uitnodiging is voor de nodige tips.
Mizz_mol schreef:Ik heb vernomen uit betrouwbare bronnen dat de combinatie Rath Totilas helemaal niet zo soepel verloopt.
Vermoed dan ook dat die uitnodiging is voor de nodige tips.

Elin_ schreef:*juicht stiekem* Tsja Totilas word / werd door Edward altijd als soort danspartner gezien en ik heb het idee dat Rath hem als 'gewoon' paard of object ziet.
Die klik moet je hebben...
En heb je hem niet... *MISCHIEN GAAT IE TERUG NAAR EDWARD!!! **

kan best een aardige vent zijn hoor ,maar mij gaat het om hoe die eruit ziet (niet uiterlijk ,maar gedrag , gezicht , lichaamshouding etc) en hoe die rijd.
Hij gaat hier zo netjes mee om.tiger27 schreef:Misschien had m.rath beter het afgelopen weekend beter wel kunnen komen met een ander paard naar wereld beker kw dan weet tie hoe de sweer is om hem heen das beter dan nu de eerste keer met totilas naar nederland te komen met het wk