Nog meer problemen voor eigenaren van hengst Guldenberg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 11:46

sarabande schreef:
clau schreef:
Ben ooit bij die mensen geweest en was daar verliefd geworden op een vos met burggraaf bloed, moest toen een hoop geld kosten en liep slecht vanwege het altijd op stal staan, wat niet de heer van hoek zijn schuld was, maar de stalling waar hij stond..

Hij had me kunnen bellen over dat paard....ik had het graag opgevangen.

De eigenaar is altijd verantwoordelijk voor het welzijn van het paard, maar de heer van Hoek staat er bekend om dat hij altijd anderen de schuld geeft en als het even kan ook nog altijd via de media
Ik begrijp niet dat Bokt daar zo gretig aan mee doet, dit lijkt me geen voorpagina nieuws

ben het met je eens...!

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 12:20

Katja schreef:
Als je met de hele wereld problemen hebt dan kun je je afvragen of het niet gewoon aan jezelf ligt. Ben erg benieuwd naar de andere kant van het verhaal.

Ik ken de andere kant van het verhaal... Ken het paard ook. Heeft aantal jaar bij ons op stal gestaan.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 12:23

Cayenne schreef:
http://www.stegen.net

Ze dachten er lang over na en vervolgens leek het zo’n gemakkelijke stap: Frans en Janine van Hoek maakten in januari bekend dat ze acht paarden zouden gaan weggeven, om zich meer op hun strijd tegen het KWPN te kunnen richten.

Dat is toch te triest voor woorden. De hengst heeft zelf het gelijk van het KWPN bewezen, ze hebben geld gehad, hebben pensioen, ga nog wat leuks met je leven doen en laat die kansloze en zielige zaak nu eens gewoon rusten. Of ga naar een psych. voor hulp. :)*

eldango

Re: Nog meer problemen voor eigenaren van hengst Guldenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 07:55

Weet enkel dat ze enkele paarden hebben staan in een opfok. Heb daar nooit wat opgevangen van dat het stalgeld niet betaald werd of dergelijke. Deze paarden staan daar toch al wel enkele jaren. Er zijn dus niet alleen slechte ervaringen met deze mensen! Persoonlijk ook geen slechte ervaringen.
Staan hele leuke paarden bij. :9

Frenka

Re: Nog meer problemen voor eigenaren van hengst Guldenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:58

het meest trieste aan het verhaal is dat de paarden er waarschijnlijk de dupe van zijn.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 17:12

Nimber schreef:
Niet mee in zee gaan met deze mensen. Ze zijn niet te vertrouwen en hebben hier nog steeds flinke rekeningen open staan! Diverse andere bokkers hebben helaas dezelfde ervaringen als ik ook heb

jij weet dus meer?

AmaritS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:29

ik heb ook een pony gereden voor van Hoek genaamd : Rodin van de Zuuthoeve..

heb deze 6jaar geleden gehad.. ook veel gezeik gehad..
ik ben dus op zoek naar deze pony want zou hem graag terug willen op stal