Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mieke1979 schreef:Begrijpelijk al jullie reacties. Jammer alleen dat er vanalles bij verteld wordt wat totaal niet waar is! Dit was absoluut geen verwaarlozing! En de pony's zijn helemaal niet in beslag genomen! Als het echt verwaarlozing was zoals de politie berichten zeggen dan waren ze wel in beslag genomen! Deze man heeft meerdere malen de dierenarts bij de pony gehad! en altijd gezorgd dat hij genoeg voer en water had! Man heeft zelfs gevraagd aan de dierenarts of het niet beter was om het diertje te laten inslape echter vond de dierenarts dit niet nodig! Als je niks om je dieren geeft haal je dan een dierenarts erbij? Mensen ik begrijp jullie reacties maar dit verhaal is echt totaal ten onrechte op deze manier door de politie naar buiten gebracht en wordt nu opgeblazen door al het geroddel!
Rensjee schreef:sja lijkt me raar dat de media berichten versturen die niet kloppen.
Tuurlijk zullen er details zijn die wij allemaal niet weten maar ze zullen toch niet een heel verhaal verzinnen.
Mieke1979 schreef:Ik begrijp jullie reacties volkomen zoals ik ook al aangaf in het bericht! Wilde alleen aangeven dat we blijkbaar niet altijd blind moete vertrouwe op wat de media naar buiten brengt! Er word van een mug een olifant gemaakt! Ben zelf een enorme dierenliefhebber dus begrijp alle reacties volkomen!