Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce B schreef:In de Drachtster Courant van vandaag stond een stuk over het voortbestaan van het voormalige FPC. Hierin wordt geschreven dat het paardenbedrijf blijft, maar dat er ook niet-paardenevenementen zullen worden gehouden. De evenementen hal is perfect geschikt voor grote evenementen (GOA, King Lear, en autoshows werden er al gehouden) en die zullen er dus meer komen...
Iemand uit Drachten die zin heeft het hele artikel over te typen?
smiley schreef:Volgens iemand die rijdt zijn er paarden/pony's verkocht. Het paard waar hij vaak op rijdt (Lucky, een vos merrie) schijnt nu te staan in Emmen op een manege.... wie weet er wat meer van...?
RodeoGirl"]
[quote="smiley schreef:Volgens iemand die rijdt zijn er paarden/pony's verkocht. Het paard waar hij vaak op rijdt (Lucky, een vos merrie) schijnt nu te staan in Emmen op een manege.... wie weet er wat meer van...?
smiley"]
[quote="RodeoGirl"][quote="smiley schreef:Volgens iemand die rijdt zijn er paarden/pony's verkocht. Het paard waar hij vaak op rijdt (Lucky, een vos merrie) schijnt nu te staan in Emmen op een manege.... wie weet er wat meer van...?
Amanniej schreef:Ik heb vandaag even op google gekeken en even naar verschillende info over de manege..er staat dat die man er een kerk ofzo wil van maken...maarja ik snap er niks meer van..
RodeoGirl schreef:*Jeuj* vandaag stond in de krant dat ze er wel weer wat met paarden gaan doen...En god wat een gedoe met die manegepaarden...Ben ik even blij dat Naen naar een instructrice van de manege is gegaan en ik hem nog op kan zoeken!!!
LuvdaTossa schreef:Ja de baptisten hebben interesse daar voor. tenminste dat zijn de laatste geruchten die ik heb gehoord! Het zal dus een soort kerk worden!
Maar ik hoop dat het een paardencentrum blijftHet zou zonde zijn van het mooie centrum!
joyce B schreef:Ha ha, die is vast door geldgebrek nooit meer gewijzigd en vergeten
In Het Friesch Dagblad stond van de week nog dat die vastgoedhandelaar wilde onderverhuren en dat het Friese stamboek een gedeelte wilde huren voor de testen en activiteiten. Het centrum is erg groot, en kan vast door veel mensen gebruikt worden en onderverhuurd worden... Heeft grote zalen capaciteit en hotel. Naast het paardengedeelte... De Baptisten hebben dat paardengedeelte vast niet nodigBehalve misschien de evenementenhal op zondagochtend!
Wie heeft dat stuk uit de krant van vandaag? Iemand die kan scannen?