alleen omdat hun oudere paarden zo goed waren moeten die nieuwere dat ook zijn?
Maarja, het is wel een leuke cominatie!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Denk dat het entertainment van het hoogste niveau wordt. 
Jethafa schreef:Wordt idd een interessante OS, maar volgens mij is het nooit heel slim om van te voren al te zeggen dat je goud gaat halen. Dan kan het alleen maar slechter. En het is nou niet dat Engeland de laatste jaren alles heeft gewonnen.
Nederland doet het idd goed w.b. paarden. Wanneer Duitsland of Engeland nou toch goud haalt, dan is het toch nog een beetje een Nederlands feestje. Ze rijden tenslotte "onze" paarden

easygoing schreef:Denk dat ze doelt op Totilas en Lancet. Die 2 zijn hier geboren en opgeleid.
Niet om te scoren. Hij is nu al 18... 
Janine1990 schreef:easygoing schreef:Denk dat ze doelt op Totilas en Lancet. Die 2 zijn hier geboren en opgeleid.
Lancet kan naar mijn idee niet meer mee naar de OS hoor...Niet om te scoren. Hij is nu al 18...
En Totilas, ach, daar kan je ook je vraagtekens achter zetten.
Ik denk ook even aan Nadine (met een trak paps), Salinero (hannoveraan), Sunrise (ook hannoveraan).
easygoing schreef:Tja als je het over "ras" gaat hebben dan vallen we weer terug in de Totilas topics. Welk paard is wel echt 1000% raszuiver? Inderdaad geen een!
Zij doelde op de in Nederland geboren en opgeleide paarden. Mij heb je overigens niet horen zeggen dat Lancet nog een OS zal meelopen maar denk wel dat de bewuste bokker Lancet bedoelde.
Overigens zal Salinero de OS hoogstwaarschijnlijk ook niet meer meemaken als deelnemer en om heel eerlijk te zijn heb ik ook zo mn vraagtekens bij Sunrise.
Mijn excuses daarvoor.