Hindle: 'Mijn nieuwe paard gaat voor Brits teamgoud zorgen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 17:21

Wat ik altijd zo jammer vind, is dat er altijd zoveel word verwacht van die nieuwe paarden..
alleen omdat hun oudere paarden zo goed waren moeten die nieuwere dat ook zijn?

Maarja, het is wel een leuke cominatie! :)

Zwelgje

Re: Hindle: 'Mijn nieuwe paard gaat voor Brits teamgoud zorgen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 17:32

Als ik veul centjes had...dan kocht ik mij ook een kant en klare topper ;-)
We zullen volgend jaar wel eens zien wat er van komt als ze daadwerkelijk die ring binnen rijden. Ziet er wel een gave bok uit. De OS van 2012 worden op dressuur gebied in ieder geval erg 'interessant'. Het kan alle kanten op...we moeten onze Ank met d'r nieuwe topper natuurlijk ook niet vergeten ;-) Denk dat het entertainment van het hoogste niveau wordt.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 17:43

Klinkt best wel arrogant moet ik zeggen, maar goed we zullen zien!
Ben benieuwd! Al denk ik voor als nog dat het olympisch goud allang bepaald is, maargoed we zullen zien!
Wij hebben nog Upido en Anky :P

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 17:59

ik zeg Engeland brons en Nederland en Duitsland krijgen de strijd der titanen. Want nog steeds geloof ik niet dat Rath de zelfde scores kan rijden als Gal dat kon met toot.

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 19:02

heel mooi paard :9 :9 en wat haar houding betreft, daar wil ik mij niet over uitspreken. Een foto is een moment opname en kan zo een verkeerd beeld weergeven

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 19:13

Punt is alleen dat ze er niet op 1 foto vreselijk op zat maar op alle drie. Neem aan dat er wel meer foto's gemaakt zijn op dat moment en dan ga je er toch vanuit dat ze de beste foto's kiezen om te publiceren.
Als dit de beste zijn dan wil ik niet weten hoe de andere eruit zien.

Maar goed zoals ik al zei hoop ik voor haar dat ze samen een heel goede en mooie combi gaan worden en daar komt bij dat een groter krachtveld de dressuur meer dan goed zal gaan brengen dus ze zijn wat mij betreft van harte welkom als het loopt zoals ze zegt.

jorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 19:33

ben benieuwd. afwachten maar...

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 20:18

sjonge die is zeker van zichzelf!!
wel een heel machtig paard, de OS zal heel erg interessant worden iniedergeval...

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 20:24

Mooi paard, vreemde houding..........

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 20:31

Wordt idd een interessante OS, maar volgens mij is het nooit heel slim om van te voren al te zeggen dat je goud gaat halen. Dan kan het alleen maar slechter. En het is nou niet dat Engeland de laatste jaren alles heeft gewonnen.

Nederland doet het idd goed w.b. paarden. Wanneer Duitsland of Engeland nou toch goud haalt, dan is het toch nog een beetje een Nederlands feestje. Ze rijden tenslotte "onze" paarden :+

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 20:40

Pittige uitspraak hoor,nu nog even waarmaken 8-)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 20:41

Jethafa schreef:
Wordt idd een interessante OS, maar volgens mij is het nooit heel slim om van te voren al te zeggen dat je goud gaat halen. Dan kan het alleen maar slechter. En het is nou niet dat Engeland de laatste jaren alles heeft gewonnen.

Nederland doet het idd goed w.b. paarden. Wanneer Duitsland of Engeland nou toch goud haalt, dan is het toch nog een beetje een Nederlands feestje. Ze rijden tenslotte "onze" paarden :+

Onze paarden???

Verklaar u nader...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 20:42

Denk dat ze doelt op Totilas en Lancet. Die 2 zijn hier geboren en opgeleid.

Nebron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 21:12

Leuk paard... Maar miss is ze toch iets té positief..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 21:18

easygoing schreef:

Lancet kan naar mijn idee niet meer mee naar de OS hoor... :+ Niet om te scoren. Hij is nu al 18...
En Totilas, ach, daar kan je ook je vraagtekens achter zetten.

Ik denk ook even aan Nadine (met een trak paps), Salinero (hannoveraan), Sunrise (ook hannoveraan).

mar10tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 21:53

Van de plaatjes ben ik niet onder de indruk, maar een spannende competie is altijd goed!
Leuk, die nieuwe combinaties, Anky, Matthias, Edward (?), Emma? en vast nog vele anderen!

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 21:55

leuk paard? ja leuk type ja, alleen totaal gene dragend achterbeen (op de foto's dan)

Urnie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 22:07

Ik ben benieuwd, een beetje arrogant is ze wel iig...
Maar goed die OS beloven super mooie wedstrijden te worden!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 22:25

Janine1990 schreef:
easygoing schreef:

Lancet kan naar mijn idee niet meer mee naar de OS hoor... :+ Niet om te scoren. Hij is nu al 18...
En Totilas, ach, daar kan je ook je vraagtekens achter zetten.

Ik denk ook even aan Nadine (met een trak paps), Salinero (hannoveraan), Sunrise (ook hannoveraan).

Tja als je het over "ras" gaat hebben dan vallen we weer terug in de Totilas topics. Welk paard is wel echt 1000% raszuiver? Inderdaad geen een!

Zij doelde op de in Nederland geboren en opgeleide paarden. Mij heb je overigens niet horen zeggen dat Lancet nog een OS zal meelopen maar denk wel dat de bewuste bokker Lancet bedoelde.
Overigens zal Salinero de OS hoogstwaarschijnlijk ook niet meer meemaken als deelnemer en om heel eerlijk te zijn heb ik ook zo mn vraagtekens bij Sunrise.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 22:38

easygoing schreef:
Tja als je het over "ras" gaat hebben dan vallen we weer terug in de Totilas topics. Welk paard is wel echt 1000% raszuiver? Inderdaad geen een!

Zij doelde op de in Nederland geboren en opgeleide paarden. Mij heb je overigens niet horen zeggen dat Lancet nog een OS zal meelopen maar denk wel dat de bewuste bokker Lancet bedoelde.
Overigens zal Salinero de OS hoogstwaarschijnlijk ook niet meer meemaken als deelnemer en om heel eerlijk te zijn heb ik ook zo mn vraagtekens bij Sunrise.

Is ook zo idd :j
Heb het zo snel niet begrepen, moeheid ;) Mijn excuses daarvoor.

Ik zet ook mijn vraagtekens bij Sunrise en Salinero, maar voor Salinero is een replacement gekomen... Die zie ik niet zomaar voor Sunrise...
Wat dat betreft heeft Duitsland de teams een stuk beter voor elkaar.

Maar enniewee, Engeland kan geen goud halen met Lancet ga ik vanuit... Dus dan zijn er maar twee mogelijkheden om feest te vieren, om in de termen van Jethafa te spreken.
En we moeten Amerika niet vergeten, die zijn ook niet mis geweest in de afgelopen jaren.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 22:59

Dat is zeker zo. Ik vraag me ook nog af of Edward nog op tijd een paard voor elkaar heeft en of Happie Nadine nog een keer mee zal nemen. Van Imke ben ik op dit moment even niet zo op de hoogte of ze nog een OS waardig dier heeft staan of die nog op tijd een paard klaar zal hebben. Misschien die enorme Toots (zo heet hij toch?) alhoewel ik denk dat dat paard er nog lang niet aan toe is.
Adelinde is zonder gekkigheid de enigste vaste waarde op dit moment want Anky is ook nog 1 groot vraagteken.

De duitsers zullen zeker al een behoorlijk team klaar hebben staan maar ook daar zitten wat onstabiele factoren in denk bv aan Rath en Toot. Zou Rath inderdaad stalen zenuwen hebben en kunnen presteren op een relatief vreemd paard en met een mega grote publieke druk en torenhoge verwachtingen want laten we eerlijk zijn echt goed zal hij het in vele ogen toch nooit kunnen doen. Bij positieve resultaten dan komt het allemaal door Totilas en doet Rath alleen mee voor de sier op Toot's rug en bij slechte resultaten ligt het allemaal aan Rath want hoe kan je nou slecht presteren op het beste dressuurpaard ter wereld.

Ach weet je we zullen het wel zien. Mocht Amerika er met het goud vandoor gaan dan gun ik ze dat echt van harte misschien nog wel meer dan Engeland en Duitsland. Ik hou er gewoon van als een underdog iedereen doet verbazen.

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 23:09

Ben ik de enige die het een oerlelijk paard vindt? Je kunt er met z'n 3-en op en hij is nogal lomp en uit elkaar. Mss komt dat ook door de amazone. Ben ook niet zo'n fan van Emma.

@Easygoing: Amerika zou idd wel verrassend kunnen zijn, lopen ook een hoop goede paarden (van natuurlijk Nederlandse bodem). We moeten nog ff geduld hebben, maar alleen de aanloop wordt al spannend.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 23:15

Hoe we het ook wenden of keren er zal hoogst waarschijnlijk een oranjetintje aan een aantal medailles kleven :)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 00:09

wat een vet mooi beest!!!

ach, die uitspraken horen we toch wel meer in de aanloop naar de OS?
Volgens mij hebben die ruiters er gewoon zin in!
Sjef had toch laatst ook zoiets gezegd.. maar dan andersom?
Allemaal tactiek zeg ik.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 06:46

hoogmoed komt voor de val................ik hoop voor haar dat de combinatie goed gaat werken.

ik ben wel benieuwd. ik geloof ook eerder dat de strijd tussen NL en DLD zal gaan voor het goud en zilver,maar je weet nooit