hij ziet er nu met zijn nieuwe prothese hartstikke gelukkig uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus schreef:Hij loopt toch echt niet regelmatig hoor. Lijkt wel alsof het niet erg comfortabel is.
Suus schreef:Hij loopt toch echt niet regelmatig hoor. Lijkt wel alsof het niet erg comfortabel is.
Mindim schreef:Pony is zonder hoef geboren. Maar goed, we weten geen van allen hoe ze dit hebben opgelost in die vier jaar. Een kat zonder achterpoot komt ansich ook nog prima vooruit en een hond ook, ook al zou het misschien niet optimaal zijn zoals met 4 benen.
Om vooruit te kijken, tja dat kan altijd nog, als het moment daar is. Bij mensen krijgen ze ook met drukkingen te maken, dus misschien is daar ook wel weer een oplossing voor.
Het beestje loopt op het ogenblik helemaal happy er mee rond zo te zien. Dus om gelijk weer over inslapen te beginnen, ja dat was wel weer te verwachten hier vanzelf.
Wat gewesst is, is geweest en kun je niets meer aan veranderen en de de toekomst? de tijd zal het leren. Maar op het moment is het diertje hier erg blij mee zo te zien. Dus misschien kunnen we speculeren over 'vroeger' of 'later' achterwege laten??
Opmerkingen over hoe intelligent de ponyhouder is, tja, beetje sneu om zo over mensen te spreken die je 1 minuut in een filmpje hebt horen spreken.
goldflower schreef:Suus schreef:Hij loopt toch echt niet regelmatig hoor. Lijkt wel alsof het niet erg comfortabel is.
er zijn ook mensen die niet regelmatig lopen of andere dieren ,en die hebben ook geen pijn toch, joh het beestje ziet er supergelukkig uit, en als er niet opgereden word en t beestje kan zo lkkr gelukkig spelen in de wei, waarom dan niet toch
Mensen houden blijkbaar heel veel van t diertje..
IIg ik vind t super om te zien
Stybba schreef:Aukelizzy schreef:Ik heb dezelfde bedenkingen als Cassidy... Hoe heeft hij gelopen tot hij die prothese kreeg. Als een veulen bij mij zonder hoef geboren zou worden liet ik hem direct inslapen... Ik ben hier niet voor eerlijk gezegd..
Hier ben ik het ook mee eens. Het is heel mooi dat hij er nu goed mee weg kan komen, maar het heeft wel 4 jaar geduurd.
keona schreef:ben het helemaal eens met mindim,ik vind knap dat ze zo veel geld over hebben voor dit pony'tje (andere hadden hem meteen in laten slapen en geen kans gegeven).Mindim schreef:Pony is zonder hoef geboren. Maar goed, we weten geen van allen hoe ze dit hebben opgelost in die vier jaar. Een kat zonder achterpoot komt ansich ook nog prima vooruit en een hond ook, ook al zou het misschien niet optimaal zijn zoals met 4 benen.
Om vooruit te kijken, tja dat kan altijd nog, als het moment daar is. Bij mensen krijgen ze ook met drukkingen te maken, dus misschien is daar ook wel weer een oplossing voor.
Het beestje loopt op het ogenblik helemaal happy er mee rond zo te zien. Dus om gelijk weer over inslapen te beginnen, ja dat was wel weer te verwachten hier vanzelf.
Wat gewesst is, is geweest en kun je niets meer aan veranderen en de de toekomst? de tijd zal het leren. Maar op het moment is het diertje hier erg blij mee zo te zien. Dus misschien kunnen we speculeren over 'vroeger' of 'later' achterwege laten??
Opmerkingen over hoe intelligent de ponyhouder is, tja, beetje sneu om zo over mensen te spreken die je 1 minuut in een filmpje hebt horen spreken.