Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoop dat het nog lang duurt voordat het zover is! Waarschijnlijk word hij in Beverwijk gecremeerd. Ik wil een gedeelte uitstrooien over het strand of weiland daar ben ik nog niet over uit. En ik laat een mooie urn maken van zijn afbeelding. jury schreef:Ik heb al bij mezelf, doe me maar in een kartonnen doos en gauw (goedkoop) verbranden. Ik merk er toch niets meer van. En dat heb ik ook bij mijn beesten. Geef dat geld dan aan een goed doel ofzo bv brooke horse hospital, dan hebben levende paarden (en mensen) er nog iets aan. Maar goed, dat is dus mijn persoonlijke mening.
Die crematoria schieten wel als paddestoelen uit de grond dus er zullen genoeg mensen zijn die er het geld wel voor over hebben.
Anoniem schreef:Hier ben ik mee eens, Als ons paard zou overlijden(wat hopelijk nog 20 jaar gaat duren voor het zo ver is) word hij waarschijnlijk ook niet gecremeerd.. Vind die prijzen zo hoog. Daar kun je bijna een nieuw paard van kopen..
Charaz schreef:Anoniem schreef:Hier ben ik mee eens, Als ons paard zou overlijden(wat hopelijk nog 20 jaar gaat duren voor het zo ver is) word hij waarschijnlijk ook niet gecremeerd.. Vind die prijzen zo hoog. Daar kun je bijna een nieuw paard van kopen..
Dat zal, maar ik hoef geen nieuw paard dus waarom niet dit paard laten cremeren als ik me daar goed bij voel.
Charaz schreef:Anoniem schreef:Hier ben ik mee eens, Als ons paard zou overlijden(wat hopelijk nog 20 jaar gaat duren voor het zo ver is) word hij waarschijnlijk ook niet gecremeerd.. Vind die prijzen zo hoog. Daar kun je bijna een nieuw paard van kopen..
Dat zal, maar ik hoef geen nieuw paard dus waarom niet dit paard laten cremeren als ik me daar goed bij voel.
ik zou het niet doen marjan1986 schreef:is minder dan 2000 euro. Laten verzekeren voor crematie is ook een optie. Dan ben je niet ineens zoveel kwijt.
NathalietjeB schreef:ik vind wel dat je paard er geestelijk en fysiek er dan aan toe moet wezen om ingeslapen te worden een waardig afscheid kan je vind ik daar niet aan je paard geven als hij gaat lopen vechten tegen het inslapen...daar de kogel geven en laten leegbloeden kan niet en daarna laten verbranden...