GamblersCup schreef:Die andere olifant is verdorie al in Augustus 2009 kapot gegaan, dan ga je toch niet wachten tot Maart 2011 voordat je actie gaat ondernemen?!? En wat voor een...
Ze schrijven dat het naar verwachting nog minimaal een half jaar duurt voor ze Burma bij andere olifanten kunnen plaatsen. Ik ga er vanuit dat ze dan ze dus al wel bezig zijn geweest met het vinden van gezelschap. Wellicht was het de bedoeling dat er een paar maanden eerder al gezelschap zou komen en is er iets misgegaan waardoor het nog langer duurt. Dit bericht zegt daar niets over.
Ze willen de kudde gaan uitbreiden, en dit is het begin. Dan zal je verblijf groot genoeg moeten zijn, en moet je goed nadenken over wat welke dieren, in welke volgorde je in je kudde wilt. Je kunt niet zomaar wat bij elkaar zetten. Ik kan me dan wel weer voorstellen dat je er dan voor kiest om het allemaal iets langer te laten duren en maar het wel in 1x echt goed te doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook heel triest dat de olifant zo lang alleen staat maar ik vind het ook te makkelijk om te concluderen dat ze niets gedaan hebben tot nu want dat lees ik helemaal niet uit dit bericht.