Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kun je het net zo goed niet doen.
Sjoert schreef:Heb ik een hele serie van
Op de hengstenhouderij (Team Nijhof) komen alle hengsten dagelijks buiten bij mijn weten.
Dit is de hengstenpaddock van oa Clinton, Concorde, Heartbreaker en nu misschien ook wel Florencio.
Vudress schreef:fargo schreef:Is er een speciale reden dat hij de laatste jaren zo weinig in het nieuws is geweest of is uitgebracht? En nu dan naar Frankrijk, ben benieuwd of er dan meer "beweging" in komt.
Dat kun je toch zelf wel bedenken?
Hij is gewoon te traag en heeft de mentaliteit niet voor topsport.
Vudress schreef:Sjoert schreef:Heb ik een hele serie van
Op de hengstenhouderij (Team Nijhof) komen alle hengsten dagelijks buiten bij mijn weten.
Dit is de hengstenpaddock van oa Clinton, Concorde, Heartbreaker en nu misschien ook wel Florencio.
Echt? Die dieren leveren jaarlijks een klein vermogen op. Dan doe je er toch een peeskap om en vervang je dat gladdraad voor een degelijke omheining?

El_Paso2009 schreef:Volgens mij zou het op wacht komen omdat het merendeel van zijn nakomelingen niet aan de sporteisen voldoen. Sandreo is meer een modelmaker dan een bewegings verbeteraar. Denk dat van Uytert eieren voor zijn geld heeft gekozen en dat ie daarom verkocht is.