Politie & LID nemen paarden in beslag na welzijnscontroles

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 16:26

Lindy1982 schreef:
maar het is toch niet zeker dat het om deze man gaat er word nu gewoon gegist zo komen er nou roddels

Daarom stelde ik ook voor om er aan de deur te gaan :D

Er zit daar eigenlijk maar 1 die zoveel paardjes heeft en daar alle grond in gebruik/bezit heeft. En daar komen al jaren meldingen over binnen.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 16:33

Vind het een beetje raar om er aan te bellen en te vragen GOh meneer ben je aangehouden door de politie en zijn er twee paarden van je in beslag genomen..

en uit het verhaal kan ik ook niet opmaken dat de eigenaar van de 2 paarden in het bezit was van meer paarden

ze hebben wel meerdere paarden gecontroleerd.. maar of dat van 1 eigenaar is??
en paarden is ook al meervoud en daar wordt alleen over gesproken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 20:46

Lindy1982 schreef:
maar het is toch niet zeker dat het om deze man gaat er word nu gewoon gegist zo komen er nou roddels

Alleen goeie roddels toch?
Men heeft gezien dat zijn paarden wel degelijk grote hooibalen te eten krijgen en dat er regelmatig voederwortelen in de wei worden gekiept. Zwaar ondervoede paarden zijn er ook niet gezien. Modderlandjes... tja, die van mij staan ook wel in de modder als het erg gaat regenen.
Over het bloedpaardenverhaal is al aangegeven dat de één het zegt en de ander het tegenspreekt dus dat dat niet zeker is.
Nu alleen nog de vraag of hij het wel of niet is...
weet jij het soms?

Blablabla11

Re: Politie & LID nemen paarden in beslag na welzijnscontroles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:43

ik woon aan het andere kant van het land dus nee weet het niet maar heb gewoon een hekel aan geroddeld waardoor onschuldige mensen beschadigd kunnen worden..

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 11:20

Ik weet wel over wie dit gaat.. Niet waar ze staan maar wel de persoon in kwestie.. (ken de man niet zelf hoor maar weet wie het is)
Had gehoord dat er twee wat oudere paarden bij waren en dat die twee iets aan de magere kant waren..
De anderen zagen er verder wel goed uit.. Naar mijn weten worden ze wel goed verzorgt.. Maar precies het fijne weet ik er ook niet van.