Ik vind dat Albert en en brainless en punt hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. KoudbloedKim schreef:Ik snap je punt, maar het gaat hier wel om levende wezens.
KoudbloedKim schreef:Wat moet je dan, ze naar de slager brengen?
Bellarose schreef:Dit is zeker waar en dan gaat het vaak om de oudere generatie van 'hoe het vroeger was'.Ik denk trouwens dat het een betere oplossing zou zijn naar de keuring toe te stappen, want je hoort van alle kanten dat paarden met een korte staart toch nét dat puntje meer krijgen op de keuring.
Albert schreef:Er zijn genoeg paarden die om medische redenen hun staart hebben moeten missen.Wel eens een KWPN-er gezien zonder staart? Nee? Klopt, want die zijn onverkoopbaar omdat niemand zoiets wil. Daar gaat het om.
KoudbloedKim schreef:Ken niemand van mijn leeftijd die bewust een staartloos Trekpaard heeft gekocht omdat ze dat mooier vinden dan met staart.
Dus uiteindelijk zal het vanzelf minder worden.
stef schreef:KoudbloedKim schreef:Ken niemand van mijn leeftijd die bewust een staartloos Trekpaard heeft gekocht omdat ze dat mooier vinden dan met staart.
Dus uiteindelijk zal het vanzelf minder worden.
Dat jij ze niet kent zegt niet dat ze er niet zijn, die zijn er nl genoeg, ook op bokt, zie eerdere coupeer discussies.
En steeds meer trekpaarden met staart? Waar zijn die dan op de keuring?
Je ziet ze alleen weinig terug in uitslagen foto's omdat ze door de lange staart toch altijd een puntje minder krijgen.