Ontzettend lief.. 'Iedereen' onwijs bedankt. Ik denk nog steeds dat er niet goed geteld is. Die stukjes eronder zijn ook erg mooi.
ff een mededeling, Almnebel Imladris ( Sterretje ) is van Lisaaaaa, hij staat echter alleen nog bij mij op stal als dekhengst ingeschreven.Lisaaa bied hem ook ter dekking aan.
Proficiat Tineke en Kim, jullie zijn een mooi stel samen en nu ook nog is de nummer één. Echt twee toppertjes zijn jullie!
leuk gedaan! Ik dacht van te voren, als Nine en Kim er niet in staan, dan klopt er niks van, maar gelukkig staan ze er wel in!
alle 10 de toppers gefeliciteerd.maar t meest feliciteer ik bij deze tineke en kim met hun 1ste plek gefeliciteerd moest wel even lachen wat eronder stond...kim sloopt trailers
gefeliciteerd!!!!! ik ben en blijf fan van nibbit! lisa gefeliciteerd dat hij nu van jou is!!!! heel veel geluk en plezier met deze prachtige hengst.
amazone77 schreef:gefeliciteerd!!!!! ik ben en blijf fan van nibbit! lisa gefeliciteerd dat hij nu van jou is!!!! heel veel geluk en plezier met deze prachtige hengst. Oehh nu ben ik helemaal jaloers!
Twee van de drie hengstveulens in de lijst zijn toevallig Johnsons! Erg leuk om de paarden zo terug te zien.