nelis schreef:Sofy schreef:De ban is in mijn ogen volledig terecht. Zo gedraag je je niet naar andere mensen toe.
Maar wel een beetje jammer dat het schijnbaar de moeder was die zich misdroeg, maar dat de zoon er voor gestraft wordt. Misschien kunnen ze beter de moeder een ban opleggen. Ik kan overigens nergens vinden hoe oud die Thijs is? Waarom bemoeit zijn ma zich er uberhaupt mee?
Denk dat ze dan de halve ponysportertjes een ban op kunnen leggen voor de gedragingen van diens ouders
En dat gebeurt dan ook regelmatig
En wat betreft de hoefsmid, je mag blij zijn als dat voor je geregeld wordt. En soms lopen dingen anders. Incasseren is ook een onderdeel van sport bedrijven.
. Ik kan overigens nergens vinden hoe oud die Thijs is? Waarom bemoeit zijn ma zich er uberhaupt mee?

denk dat de beste kerel zich kapot schaamt!
De organisatie is hierbij in gebreke gebleven gezien de hoefsmid die er niet was. Maar ik vermoed dat ook de beste moeder zich goed heeft misdragen bij het secretariaat want geen enkele vereniging zou er over peinzen om 'zomaar' de 1e prijs weg te geven.