Hier schrik ik echt van zeg! Mij overkwam ook bijna een trap tegen mijn hoofd,de pony schopte met 2 benen naar achter en raakte me net niet, iets van 30cm scheelde het.[Het kwam doordat de pony me aanviel]. Helaas heeft dit meisje geen geluk gehad.Echt erg zeg.
CoosjeGC
Geplaatst: 02-03-11 20:03
Ik bessef nogmaals dat mijn dochter het er heel goed vanaf heeft gebracht. Ze kreeg van de zomer ook een trap in haar gezicht van ons eigen paard. het gebeurde met van de wei afhalen. Ze is toen met spoed geopereerd. Oogkas verbrijzelt, neus, jukbeen, kaak gebroken. Scheur in gehemelte, 4 tanden eruit, zenuw beschadigd, zware hersenschudding en een slagaderlijke bloeding. En nu, een half jaar later, is ze helemaal opgeknapt en is er niks meer van het ongeluk te zien.
Als je dan dit zo leest, krijg ik weer kippevel!!! Jeetje zo had het met mijn dochter ook kunnen aflopen!!
Ik wens de nabestaande heel veel sterkte toe met dit enorme verlies!!!
Ma_ris_ka
Geplaatst: 02-03-11 20:05
wat afschuwelijk.. zo uit het leven gegrepen..
nowylover
Geplaatst: 02-03-11 20:07
Jeetje nog maar 16jaar en ik vind het erg knap dat ze niet de schuld op het paard afschuiven. Ongeluk zit in een klein hoekje. sterkte voor alle familie en vrienden.
Wat erg voor het meisje en haar familie/vrienden. Super dat ze rekening houden met een ongeval en het niet afstempelen als "gevaarlijk kwaadaardig paard". Veel sterkte aan de nabestaanden...
lisannevosje
Geplaatst: 02-03-11 20:15
wat zielig was nog geen 2 jaar ouder als ik, schrik er wel van wel goed trouwens dat de familie het paard niet de schuld geeft. sterke voor de famlilie
_Dune_
Geplaatst: 02-03-11 20:23
Wat een tragisch ongeval... Heel veel sterkte voor de familie en vrienden van deze meid. En respect dat ze het paard niet de schuld geven, velen zouden anders redeneren.
wauw heb echt respect voor de familie dat ze willen dat het paard niet de schuld krijgt en zelfs het dier willen verzorgen! Feit blijft dat het natuurlijk verschrikelijk is..
DaisNBenj
Geplaatst: 02-03-11 21:43
Erg. Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn. Echt erg...
bij ons halen de meiden ook regelmatig de pony' uit de wei.. en als ze geen zin hebben lopen ze ook te klieren en achteruit te schoppen.. niet gericht maar even een draai maken en dan achteruit schoppen en vervolgens weg rennen.. zou niet raar opkijken dat het ook op deze manier gebeurd is,paard rende nog door de weide toen het meisje al op de grond lag! Bij ons mogen ze de wei niet in.. de pony's moeten naar het hek komen, en krijgen altijd een beloning als ze komen, zodat ze het als positief zien. Vreselijk gewoon!! Heel veel sterkte voor de nabestaanden!
Girassol
Geplaatst: 02-03-11 22:36
Ontzettend triest, nog zo jong en dan is het opeens afgelopen Sterkte voor de nabestaanden.
haleyjames
Geplaatst: 02-03-11 22:45
wat verschikkelijk om je dochter op zo'n jonge leeftijd kwijt te raken!
ben erg benieuwd wat er gebeurd is hoop dat we dat te lezen krijgen, het kan misschien ook zo zijn dat ze door een ander paard is getrapt!
Jeanine93
Geplaatst: 02-03-11 22:46
Jeetje.. En dan ben je 16 jaar. Vreselijk zeg dat sowieso