Dus... het meisje gaat (gelukkkig ) terug ... maar hopelijk hebben die man en zoon het bonnetje nog Nee gemeen ,maar ik geloofde het eigenlijk (eerst) niet
gebeurt best vaak. kindprostitutie is een heel groot probleem. maar wat dacht je van 9 jarige meisje die uitgehuwelijkt worden en daarna verkracht en vermoord.
Jeeetje dat is toch niet normaal Arm kind, ik zou niets meer met die ouders te maken willen hebben.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 03-03-11 20:39
je weet niet hoe lastig dat kind was he? Bij heel vervelende kids is dit nog een optie. Een eigen paard is ook wel leuk...... Gelukkig heb ik 2 hele lieve dochters en ook al een eigen paard. Dus ze mogen blijven
Misschien kan ik nu dan eindelijk mn broertje inruilen! (alleen dan als huishoudelijke hulp ofzo).
Even serieus; het moet niet gekker worden
crazyshar
Geplaatst: 03-03-11 20:47
nou ja als de ouders kans hebben op 15jaar gevangenis, neem aan dat ze dan minstens 5jaar de cel in gaan dan is het kind oud genoeg om niet meer terug te hoeven.
vraag me wel af hoe en waar het kind dan moet blijven in tussentijd.
zou de verantwoordelijken hetzelfde aandoen
rainbow8
Geplaatst: 03-03-11 20:53
Ik wil ook graag een paard en ik heb nog 2 dochters en 1 zoon in de aanbieding........ 17, 13 en 11... wie biedt!!
Nee, alle gekheid op een stokje.... dit soort dingen doe je gewoon niet!!!!! Heel simpel.