silfie35 schreef:Ik gun het hem wel, maar de egoist in mij hoopt dat hij niet verder dan een rondje stappen komt.
Hier ook hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jose22 schreef:Waarom zouden we onze trots aan de kant zetten? Edward&Totilas waren gewoon een droomduo. Dat zullen ze nooit meer worden gezien de verkoop, en ik ben ook benieuwd wat Rath klaar gaat spelen, maar trots blijf ik nog altijd op de combi Edward&Totilas. Dat is iets wat niemand ons volk of Edward af kan pakken, hoe vaak Rath ook in de baan zal verschijnen.
Wel hoop ik dat Totilas een mooie tweede carriere zal maken, op welk niveau dan ook. Als hij dat niet heeft wordt zijn toekomst namelijk veel te onzeker. Dus: zet 'm op Rath! Maar Edward, jij blijft de beste.
Cayenne schreef:Een onverwachte keuze is het concours in Hagen niet. Kasselmann is een zakenparter van Totilas' deeleigenaar Paul Schockemöhle.
Malibu schreef:Ik wens Rath veel succes met Toot, hoop dat hij het goed gaat doen vind het erg knap dat hij dat aandurft met zoveel ogen op hem gericht.
Jose22 schreef:Waarom zouden we onze trots aan de kant zetten? Edward&Totilas waren gewoon een droomduo. Dat zullen ze nooit meer worden gezien de verkoop, en ik ben ook benieuwd wat Rath klaar gaat spelen, maar trots blijf ik nog altijd op de combi Edward&Totilas. Dat is iets wat niemand ons volk of Edward af kan pakken, hoe vaak Rath ook in de baan zal verschijnen.
Wel hoop ik dat Totilas een mooie tweede carriere zal maken, op welk niveau dan ook. Als hij dat niet heeft wordt zijn toekomst namelijk veel te onzeker. Dus: zet 'm op Rath! Maar Edward, jij blijft de beste.
MelanieB schreef:silfie35 schreef:Ik gun het hem wel, maar de egoist in mij hoopt dat hij niet verder dan een rondje stappen komt.
Hier ook hoor.M'n ego kant zegt dat ook, maar de andere kant wil ik Toot wel heel mooi zien lopen om weer weg te kunnen kwijlen.
Giolli schreef:Jose22 schreef:Waarom zouden we onze trots aan de kant zetten? Edward&Totilas waren gewoon een droomduo. Dat zullen ze nooit meer worden gezien de verkoop, en ik ben ook benieuwd wat Rath klaar gaat spelen, maar trots blijf ik nog altijd op de combi Edward&Totilas. Dat is iets wat niemand ons volk of Edward af kan pakken, hoe vaak Rath ook in de baan zal verschijnen.
Nou en als je dat gevoel nou eens vasthoud! Dan gun je Rath ook een kans.
Wamhorse schreef:Bijna iedereen gunt het Rath maar we mogen toch blijven zwijmelen bij Gal en Toot. Ik heb ze vorig jaar in het echt gezien bij outdoor gelderland. Nou dat is de moeite van het herinneren wel waard!
Giolli schreef:Omdat het verschrikkelijk onsportief is om het hem niet te gunnen.
Heeft hij Totilas gekocht dan? Heeft hij het voor het zeggen?
Nee. Rath berijd Totilas alleen maar.![]()
Ieder zijn mening ja. Inderdaad, maar je kunt toch ook wel nagaan dat Rath nóóit zo'n goede ruiter als Edward word?
easygoing schreef:easygoing schreef:Wat ik me serieus afvraag he is of Alexander Rath het ook gedaan zou hebben als zijn stiefmoeder niet de rechten gekocht zou hebben? Zou er ook niet een enorme druk van thuis zijn?
Ik quote mezelf even want ben erg nieuwsgierig hoe jullie hierover denken.
apple01 schreef:Als hij hier een goede score (zoiets als Edward) rijdt, zegt iedereen dat komt omdat hij gestart heeft op een terrein van een zakenpartner van Schockemuller. De jury was dan bevooroordeeld.
Of ze zeggen Toot is gewoon een goed paard, dat kunnen wel meer ruiters.
Of ze zeggen Edward past er gewoon bij en hij is niet goed genoeg oid.
Nederlanders zeggen heus niet gauw, ach met die duitser loopt ie nog beter als met Edward...