Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Op een van de nieuwssites staat dat de bestuurder volgens een erachter rijdende getuige met de wielen van de auto in de de bocht in de berm is gekomen en na een correctie dwars over de weg en een dam aan de andere kant terecht is gekomen en dan gaat elke auto met trailer op z'n kant, hoe groot en zwaar ze ook zijn, gelukkig is het paard er dit keer goed vanaf gekomen.
flettie schreef:Wat ik me dan weer afvraag (wat ik rij bijna iedere werkdag over die weg): hoe krijg je het voor elkaar om in die flauwe bocht de berm in te rijden daar?
Zack schreef:Slim van de bestuurder..
Akhal_Teke schreef:Dat maakt het wel hoor. Ik heb het al bij verschillende trailers gezien. De kunststoffen scheuren echt sneller bij een ongeval en kunnen ernstige verwondingen veroorzaken. De houten hebben dat gewoon minder.
In mijn ogen is de veiligste trailer een Ifor Williams.
)
En hij heeft een kalmerend middel toegedient gekregen voor ze hem uit de trailer haalden, dus denk dat hij ook wel wat suf is.. Al met al ziet het er ernstiger uit dan het werkelijk was
mistid schreef:flettie schreef:Wat ik me dan weer afvraag (wat ik rij bijna iedere werkdag over die weg): hoe krijg je het voor elkaar om in die flauwe bocht de berm in te rijden daar?
Het was vrij glad in Drenthe vanwege de vorst & woensdagnacht sneeuw. Als dat overdag ontdooit maar 's nachts weer opvriest in dat asfalt dan is dat gruwelijk glad.Zack schreef:Slim van de bestuurder..
Dus als jij met je wielen een klein stukje de berm in rijdt, ga je dat niet corrigeren?
RM94 schreef:wel dacht ik meteen toen hij op begon te staan gelukkig een slimme meid die hem goed ingepakt heeft. Ik hoor zo vaak dat mensen het onzin vinden om de benen te beschermen tijdens een ritje met de trailer onder het motto het is zo'n klein stukkie. Dus respect voor de eigenaar
Elise88 schreef:Oeh, volgens mij zou ik als paardeneigenaar echt in paniek zijn, zo'n ongeval is al enorm schrikken, maar wetende dat je paard achterin op z'n kop ligt .. jakkes!
Fijn dat ze er redelijk vanaf gekomen lijken te zijn.
mistid schreef:flettie schreef:Wat ik me dan weer afvraag (wat ik rij bijna iedere werkdag over die weg): hoe krijg je het voor elkaar om in die flauwe bocht de berm in te rijden daar?
Het was vrij glad in Drenthe vanwege de vorst & woensdagnacht sneeuw. Als dat overdag ontdooit maar 's nachts weer opvriest in dat asfalt dan is dat gruwelijk glad.