Wat een goed nieuws! Ik kwam er ook wel eens langs en vond ze er altijd zo sneu bij staan in de drek en met al die rommel. Wist niet dat die paarden aan de trekwei ook van die eigenaar waren. Respect voor iedereen die hier intensief aan meegeholpen heeft!
Geweldig nieuws, dikke pluim voor alle doorzetters van Poetsplaats !
romeorowan
Geplaatst: 17-02-11 19:47
Ik heb op het andere forum ook steeds meegelezen en meegeleefd. Hartstikke fijn dat het nu achter de rug is en ik hoop van ganser harte dat alle paardjes een super huisje gaan krijgen.
Het is echt geweldig dat de ponies nu een beter leven tegemoet kunnen gaan. Nu hopen dat ze het ook allemaal gaan redden. Iedereen die zo hard heeft geknokt en meegeleefd bedankt!!
Isabonny
Geplaatst: 17-02-11 20:05
OP PP alles bijgelezen. Zat het met kippenvel te lezen. In 1 woord: geweldig!!!
Ik hoop dat we ooit nog eens te horen krijgen wat er met de paardjes gaat gebeuren en hoe het met ze gaat.
Is alles zonder problemen verlopen? Geen problemen met de eigenaar gehad?
Alles meekregen (PP/IJF) en diep respect voor degene die zich hier nu en al die jaren ervoor sterk hebben gemaakt. En zich tot op het bot hebben ingezet om dit voor elkaar te krijgen. Top dames en heren!
Jasper
Geplaatst: 17-02-11 20:07
Avalon en Sita En een pluim voor Poetsplaats. Zonder hen was dit nooit voor elkaar gekregen
Eindelijk!!! Mensen die zo hard gewerkt hebben hieraan....Thanx en proficiat!!
skessa
Geplaatst: 17-02-11 20:34
Super ! Chapeau voor iedereen die zich zo voor deze dieren heeft ingezet!
Stelvio
Geplaatst: 17-02-11 21:09
!!TOP!! !!TOP!! !!TOP!! !!TOP!! !!TOP!!
En nu maar hopen dat deze mensen NOOIT meer dieren mogen bezitten...
rossebol
Geplaatst: 17-02-11 21:09
Super nieuws!!! hele tijd stilletjes alles mee gelezen maar ik heb echt diep respect voor de meiden die dit met zoveel inzet voor elkaar hebben gekregen helemaal geweldig! Top meiden!
Searcher
Geplaatst: 17-02-11 21:12
Dat is goed nieuws. Ben benieuwd wat voor leuke diertjes er onder die verwaarlozing zitten.
Cowgirl
Geplaatst: 17-02-11 21:26
IK kan niks anders dan me bijvoegen bij de rest van de bokkers:
zo..... ik kan nu weer een stuk beter slapen.... Al die uren die ik aan de telefoon heb gehangen, elke keer overleg.... Echt geweldig dit!
Anoniem
Geplaatst: 17-02-11 22:01
het voelt wel raar... ben al zo'n 2 weken alle dagen op en neer aan het rennen naar mijn laptop om te kijken of er al nieuws is en wat ik kan doen... wie ik kan bellen en wie ik via de e-mail lastig kan vallen... zucht...
En nu... na zoveel jaar eindelijk klaar... ik ben een opgelucht meisje...