Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sigrid1182 schreef:yellowa , herbie w en action skoatter......die 3 kan ik me nog zo herinneren...
echt jammer , maar 28 jaar is mooie leeftijd....
No_No schreef:sigrid1182 schreef:yellowa , herbie w en action skoatter......die 3 kan ik me nog zo herinneren...
echt jammer , maar 28 jaar is mooie leeftijd....
Oh ja, Fantastische paarden allemaal!
Voor Ijzerenhein heb ik nog gezorgd toen hij als dekhengst werd in gezet. En kennen jullie Zvetlana HAnnover nog? WAs ook een mooie schimmeldame![]()
Jammer dat Action Skoatter er niet meer is... Veel sterkte gewenst aan alle mensen die haar zullen missen.. Was een pracht beest!
), Speedy Volita, Jade, Summer Pearl, de Buitenzorgjes.
Judith_VB schreef:Wie kende haar niet in die tijd. Ze had al heel gauw de bijnaam de vliegende Friezin.
Zij kon zo gruwelijk vlak draven dat je bij wijze van spreken een kopje water op haar kruis kon zetten en dan zou ze geen druppel morsen![]()
Een drafmachine van je welste.
Eelke heeft volgens mij ook haar jongere broer nog gehad en die was ook niet makkelijk hoor. Die hing in de hanebalken en was niet te trainen. Maar koersen![]()
Tja dat waren mooie tijden, hoewel het toen ook al klote ging met de drafsport.
Ton Blok had toen der tijd ook nog een schimmel gehad uit Rusland. Het dier was geloof ik ook helemaal niet makkelijk.
Ja Yellowa (op blote voeten op Duindigt de Grote prijs der Lage Landen winnen. Wat heb ik staan gillen![]()
), Speedy Volita, Jade, Summer Pearl, de Buitenzorgjes.
Action was een begrip in haar tijd samen met Charisma Darby, Flower Flora en nog velen die we hierbij vergeten.
We worden oud