Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Zo te lezen zijn ze nog niet in het noorden van het land??
Bij mijn bijrijpaard zit de stal wel op slot, maar dat zal geen probleem zijn voor zadeldieven.
Stal is wel aan huis.
ilse86 schreef:O jasses. Ben blij dat ik een aparte ruimte voor mijn zadel heb en dat er twee alerte honden op t erf lopenop concours ligt ie altijd in een afgesloten auto.
annastasia schreef:Janine1990 schreef:Zo te lezen zijn ze nog niet in het noorden van het land??
Bij mijn bijrijpaard zit de stal wel op slot, maar dat zal geen probleem zijn voor zadeldieven.
Stal is wel aan huis.
Ik verwacht dat ze zeer binnenkort ook hier komen jatten.
Vaak zijn noorderlingen net iets makkelijker met hun spullen laten ''slingeren''.
rowo schreef:Ik had het idd gehoord en heb daarom de afgelopen 2 weekenden de zadels in de auto gedaan ipv in de zadelkamer van de trailer. Echt brutaliteit!
rowo schreef:Wij hebben er wel een slot op maar de sleutel kwijtDus sowieso kan ie niet meer op slot. Maar met een flinke ruk heb je die idd zo open. Slot trek je er zo vanaf.
RoosIris schreef:Hmm hier in het hoge noorden nog niks over gehoord....zal toch maar wat mensen gaan benaderen die deuren beter voortaan op slot kunnen doen!