Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ajockeydream schreef:oeps zelf eet ik ook koeien. Maar blijf van ze af. of verdoof ze en zet ze hier uit
![]()
Josieee schreef:De mensen worden terug gepakt.
Nu kunnen ze niks meer doen, ze zijn met teveel.
En vroeger werden ze natuurlijk allemaal afgeschoten.
Ik kan er geen medelijden mee hebben.
Wel met de paarden, maar zo gaat het in de natuur.
Josieee schreef:De mensen worden terug gepakt.
Nu kunnen ze niks meer doen, ze zijn met teveel.
En vroeger werden ze natuurlijk allemaal afgeschoten.
Ik kan er geen medelijden mee hebben.
Wel met de paarden, maar zo gaat het in de natuur.
Kelly1992 schreef:ajockeydream schreef:neeey !! niet de wolven.. Ik wil niet veel zeggen maar zo houd ie wel de natuur in stand om die dieren op te eten !! blijf van ze af.. Jullie eten toch ook duizende koeien laten we jullie afschieten. !!
tenzij het jouw paard is die ze pakken...
ik ben echt gek op dieren maar als er een wolf aan mijn paard zou komen zou ik heb persoonlijk zelf afschieten.. klinkt heel banketstaaf ik weet het is de natuur.. maar ik zou echt woest zijn als ik mijn paard is opgegeten door wolven.
Anne_GTI schreef:
Drs. P krijgt toch weer gelijk...
Moontje1991 schreef:Volgens mij vergeten de mensen die het afschieten zielig vinden dat de wolven nu honger hebben en daarom naar de dorpen komen en paarden aanvallen.
Een paard is geen natuurlijke prooi voor een wolf net als een mens dat niet is deze wolven hebben dus echt honger.
En dan vindt ik afschieten waarbij ze in een keer dood zijn veel diervriendelijker dan laten dood gaan van uithongering.
Of zie ik dat nu helemaal fout?
Elin_ schreef:Wat griezelig![]()
KUnnen ze niet van al die herten + paarden een paar dieren daarvan elke keer afschieten en een stuk verderweg het bos in brengen?