Karin van der Sluis is "FNRS Instructeur van het Jaar 2010"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Re: Karin van der Sluis is "FNRS Instructeur van het Jaar 2010"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:23

Ik ben ook blij dat ik op een kleine manege werk en dus niet heel veel leerlingen heb die mij op kunnen geven. Ik zou het echt doodeng vinden. :=

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:27

AnnemiekvM schreef:
Ik was bij die dag en moet helaas zeggen dat ik het niveau niet zo hoog vond. Ik snap natuurlijk wel dat er heel wat zenuwen bij komen en zou niet eens weten of ik het zou durven, maar persoonlijk viel het mij wat tegen.
Degene die 3e was geworden vond ik echt de beste. Daar kwam echt wat uit! Wel wat direct tegen de "springruiter" maar dat was ook wel nodig.
De andere 2 vond ik wel heel aardig overkomen.
Ook was het moeilijk om te beoordelen omdat ze alle drie een andere les moesten geven. Mij lijkt het persoonlijk makkelijker om een kwartier een dressuurles te geven dan dat je in een kwarier een vaardigheid of springles moet doen. Je moet toch echt wat laten zien in een kwartier, maar dat is nog niet zo heel makkelijk als je ook wat tijd wilt besteden aan het losrijden.

Maar wel mijn complimenten dat ze het lef hebben gehad om voor zo'n groot publiek te staan!!!

Bedankt voor het persoonlijke compliment !! Ik was namelijk 3e,

En ja, het heeft mij wat energie gekost om daar te durven staan maar ik vond het achteraf wel een superervaring om te doen.

joke165

Re: Karin van der Sluis is "FNRS Instructeur van het Jaar 2010"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 01:18

Hey Karin zie ik jou opeens hier staan als winnares. Van harte gefeliciteerd!

groetjes Joke
(van je zomerstalling in Drenthe)