Grote grazers Oostvaardersplassen moeten meer ruimte krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jolene1964

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:19

Vind ik ook dieren hebben de ruimte nodig en wat is lekkerder dan buiten uit de voeten te kunnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:26

jolene1964 schreef:
Vind ik ook dieren hebben de ruimte nodig en wat is lekkerder dan buiten uit de voeten te kunnen

Ze staan altijd buiten in een natuurgebied, dus ze kunnen genoeg uit de voeten??? En meer ruimte lost het probleem niet op, dus uiteindelijk zal dit gebied ook weer te klein worden, als ze er al mogen blijven staan.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 14:34

De hoge heren weten het allemaal in theorie zo goed,in de praktijk werkt het vaak anders.Jammer dat de dieren altijd de dupe zijn van eigenwijs, arrogant gedrag van deze "natuurbeschermers".Kijk alleen maar naar de bossen en natuurgebieden die in beheer zijn bij Natuurmonumenten en Staatsbosbeheer,het is een dikke zooi,niets wordt onderhouden,belachelijk! En dan moeten er natuurlijk ook nog allerlei dieren losgelaten worden die hier oorspronkelijk niet eens horen,het liefst zoveel mogelijk op een veel te klein gebied.
Ik zet toch ook niet 20 paarden in een weiland van 1 hectare en laat de" natuur" zijn beloop gaan.Die dieren hebben ook bijvoer nodig in de winter.Ze hadden het nooit zover moeten laten komen,de sukkels.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 14:37

O ja,de P.v.d.D.,die zijn in veel opzichten niet wijs.Vraag me af of ze wel weten waar ze mee bezig zijn,zou ze mijn goudvis nog niet toevertrouwen.

Kaulitzbaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:31

Anoniem schreef:
griebels schreef:
Hebben die mensen bij PvdD eigenlijk wel verstand van dieren??

Exact mijn gedachten :o?