Geen afscheid van Jazz tijdens de KWPN showavond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 09:10

SantaCruz schreef:
Ja echt een BUMMERRRRRR!!!! Zit je daar op de tribune, iedereen die ik sprak kwam speciaal voor Jazz (ik ook) en dan op het allerlaatste moment met zo'n mededeling komen. Terwijl men hier op bokt al wist dat hij niet zou komen.

Uh, zie eerste regel van dit Topic, volgens mij had Bokt het van de KWPN-site..

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 13:10

Ik was er bij en vond het ondankts de papa er niet bij was toch een hele mooie show!
Orkest erbij speelde ook heel leuk!! Ik heb igg genoten :D

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 15:01

Ik denk dat het KWPN dit al veel eerder wist, maar ze hebben niks gezegd vanwege de kaartverkoop.
Kaarten a 22,50 !!!! Belachelijke prijzen
Als ik dit had geweten had ik de dag ervoor geen kaarten gekocht.

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 15:04

Wij kwamen ook speciaal voor Jazz, jammer dat hij er niet was, gezondheid gaat ten alle tijden voor het publiek. Hoe dan ook heb ik genoten van een geweldige avond! Heb veel moois voorbij zien komen, naast Edward Gal met Voice <3 ook de prachtige nakomelingen van Jazz <3 ! De afsluitende show was echt wel het wachten waard, jammer dat er een aantal mensen in onze rij beledigd en mopperend wegliepen...

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 15:51

Ik wist het al lang geleden. Ik vond het maar raar dat het KWPN niets ervan zei tot op het laatste moment.

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:59

Seasons schreef:
Ik wist het al lang geleden. Ik vond het maar raar dat het KWPN niets ervan zei tot op het laatste moment.

Commercie dus....op een niet zo'n deftige manier

Vendoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 18:30

Is er iemand die weet door wie de Jazz nakomeling Chagall gister werd gereden tijden de show???

Sette

Re: Geen afscheid van Jazz tijdens de KWPN showavond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 09:27

Dus toch, ik hoop dat hij snel opknapt.

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 09:28

kiana schreef:
Seasons schreef:

Commercie dus....op een niet zo'n deftige manier

Nou, ja misschien hadden ze nog de hoop dat het goed zou komen, niet altijd gelijk zo negatief.

Oreokoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 11:09

Jammer dat Jazz er niet was, maar zijn nakomelingen mogen er ook wezen! :+
De show van Edward Gal met Voice was inderdaad fantastisch!

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 13:05

Seasons schreef:

Commercie dus....op een niet zo'n deftige manier[/quote]

Nou, ja misschien hadden ze nog de hoop dat het goed zou komen, niet altijd gelijk zo negatief.[/quote]

Als een blessure al zo lang aanwezig is.....ik geef de eigenaren groot gelijk, maar het KWPN wist dit al veel eerder dan dondedag !

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 13:49

ze wisten het ook al eerder, want eerder op de avond werd er in de hal al omgeroepen dat er iets niet door zou gaan, maar dat nadere details verteld zouden worden wanneer het er de tijd voor was.

Daar kwam het op neer, het precieze kon ik niet verstaan door al het lawaai om me heen.

Ondanks die domper vond ik het een hele geslaagde avond.
Vooral de afloop van edward gal, kippenvel kreeg ik ervan.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:02

Seasons schreef:

Het is donderdagmiddag pas doorgegeven.
Dus ik weet niet hoe lang jij het al wist?

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 14:06

Sjoert schreef:
Seasons schreef:

Een vriendin van mij werkt op stoeterij Broere, die zei al weken terug dat hij niet goed liep en dat ze geen risico wilde nemen met Jazz. Dus ja, ik wist het al langer dan een paar dagen geleden.

Savannah__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 15:24

Noisy schreef:
Eerlijk gezegd had ik Pazival wel verwacht...Als best presterende nakomeling...

ja maarja dat is geen hengst he, ik dacht dat eigenlijk ook.

weet trouwens iemand hoe het nummer heet waar edward gal op reed.
Het is zo bekend liejde maar ik kom er maar niet op

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 16:30

Sjoert schreef:

Het was al bekend dat Jazz niet goed liep. Dat hij dus niet onder het zadel getoond zou worden stond al vast. Er was alleen nog hoop dat hij aan de hand zou komen stappend.

Maar ik geloof zeker dat het pas dondermiddag naar buiten is gekomen om de kaartverkoop niet te stremmen, is puur slimme marketing, politiek. Geef ze eens ongelijk. :)

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 16:54

Wel echt jammer als laatste afscheid, wel begrijpelijk.

Mijn instructrise reed ook mee met een nakomeling van Jazz

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 17:59

Een heel begrijpelijk besluit maar daardoor miste het "afscheid" wel de emotie en heel eerlijk ik vond het een aanfluiting de band speelde veel te hard wachtte niet eens tot de spreekstalmeester uitgepraat was en toen de 3 nakomelingen in de baan waren speelden ze zo hard dat de paarden behoorlijk overstuur raakten.

Jammer jammer maar ik vond dat het KWPN deze avond toch al heeeeeeeel slecht gepland had en er waren weer veeeeeeel te veeeeeeel kaartjes verkocht de trappen zaten helemaal vol als er iets gebeurd eindigt dat op een ramp. Ik heb behoorlijk veel boze stemmen gehoord

minime111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 20:34

lekker origineel met JAZZ-band :-) haha, vond t wel prima.. mooie paarden die nakomelingen... maar wel stout hoor.. aantal gingen lekker aan de kletter.. ook parcival wel beetje gemist ja.. maar vond dat ze goed opgevuld hadden verder.. en sjah.. commercie hea.. yeaaayy *\o/*

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:53

Suzanne F. schreef:
Sjoert schreef:

Het was al bekend dat Jazz niet goed liep. Dat hij dus niet onder het zadel getoond zou worden stond al vast. Er was alleen nog hoop dat hij aan de hand zou komen stappend.

Maar ik geloof zeker dat het pas dondermiddag naar buiten is gekomen om de kaartverkoop niet te stremmen, is puur slimme marketing, politiek. Geef ze eens ongelijk. :)

Heel jammer al deze stemmingmakerij, er is echter niets van waar. Broere en het KWPN hadden de intentie om de hengst stappend aan de hand aan het publiek te tonen, echter toen de hengst donderdag nog slechter bleek is besloten dat in het kader van het welzijn van de hengst het beter was hem thuis te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:56

Het is inderdaad zo dat het donderdag pas besloten was om Jazz thuis te laten in het kader van het welzijn en de gezondheid van Jazz. Ook om te voorkomen dat zijn blessure erger word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:58

En Tango is terug getrokken van deelname aan de Lichte/zware tour om in het showblok van Jazz mee te kunnen rijden. Nette beslissing van de eigenaren lijkt me zo. :j