Finalisten 'Dé instructeur van het jaar 2010' bekend gemaakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Finalisten 'Dé instructeur van het jaar 2010' bekend gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 22:35

Wat ik van Karin hoorde stond zij ook te trillen op d'r benen en ging het grotendeels op de automatische piloot. Ik vind het knap dat ze het voor zo'n groot publiek kunnen, want ik was al meteen door de grond gezakt denk ik!
Ik weet uit ervaring dat Karin echt een geweldige instructrice is met hart voor ruiter en paard.
Iedereen nogmaals gefeliciteerd!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 22:35

Karin jaaaa :D Onze manege *\o/*

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 22:45

Gefeliciteerd allemaal! Super knap, doe jullie het niet na :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 23:57

Cayenne schreef:
Wat ik van Karin hoorde stond zij ook te trillen op d'r benen en ging het grotendeels op de automatische piloot. Ik vind het knap dat ze het voor zo'n groot publiek kunnen, want ik was al meteen door de grond gezakt denk ik!
Ik weet uit ervaring dat Karin echt een geweldige instructrice is met hart voor ruiter en paard.
Iedereen nogmaals gefeliciteerd!

O dat was ook te horen. De eerste paar zinnen kwamen er echt krakend van de zenuwen uit. Maar het was zó mooi om die vrouw in haar rol te zien stappen. Binnen een paar minuten was ze volgens mij dat hele publiek vergeten. Zij stond in HAAR ruimte, in een bak met ruiters erin, dus die ging gewoon HAAR ding doen waar ze goed in is.
Was echt heel gaaf om te zien hoe dat ging!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 01:17

Hele leuke dag gehad, en ik was het helemaal eens met de jury.

Als ik opnieuw voor mijn kinderen moest kiezen zou ik gelijk bij Franny gaan. Wat is die leuk met kinderen , voor mezelf zou ik toch echt voor Karin gaan.
Nummer twee, die kwam niet uit haar zenuwen, ze was inhoudelijk wel sterk.

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 07:54

MariekeB schreef:
Hele leuke dag gehad, en ik was het helemaal eens met de jury.

Als ik opnieuw voor mijn kinderen moest kiezen zou ik gelijk bij Franny gaan. Wat is die leuk met kinderen , voor mezelf zou ik toch echt voor Karin gaan.
Nummer twee, die kwam niet uit haar zenuwen, ze was inhoudelijk wel sterk.

Dank je wel, het meeste wat ik ook les geef en waar ook mijn voorkeur vooral naar uit gaan zijn kinderen. In de leeftijd tot 16 jaar, dat vind ik persoonlijk ook het allerleukst.

Citaat:
En Franny die toch een mooie 3e plek heeft gekregen, wat een fijne meid was dat. Die deed het leuk, maar kwam vooral (nog!) over als een instructrice die je vooral kinderen les moet laten geven. Kwam nog net niet allround genoeg over om hoger te eindigen

Ik was ook de jongste in dit gezelschap en mijn ervaring komt nog wel, vond het superleuk om te doen. en zoals ik net al vertelde zijn kinderen mijn persoonlijke voorkeur. Om die een mooie basis te geven vind ik het leukste om te doen

wauweltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:31

Lieve allemaal.
Allereerst complimenten aan Wendy en Frannie. Twee jonge meiden, die daar toch maar moeten staan voor al dat publiek. Ik stond zelf al te schudden in mijn tuig, ik ben gaan lesgeven en doordat ik dit al jaren doe, ging het inderdaad op de automatische piloot. Ik had sterk het idee dat ik dit beter kon, maar gelukkig kwam het overtuigd genoeg over. Dit was zo moeilijk, maar wel ontzettend leuk om voor zoveel publiek en een geweldige vakjury te mogen lesgeven.
Wij stonden daar als winnaar, omdat zoveel mensen onze nominatie hebben mogelijk gemaakt. Als zoveel mensen op ons gestemd hebben, dan is dat het grootste compliment dat wij met zijn drieeen konden krijgen. Voor mij, zijn wij dus alle drie de winnaar.
Complimenten voor al die geweldige, lieve meiden van manege Hilligersberg. Wat zijn ze sportief en wat een discipline! En de organisatie ook allemaal mijn complimenten. Leuke bijzondere dag voor ons alle drie.
Groetjes,
Karin

WendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:30

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties iedereen!
Achteraf was het natuurlijk een super ervaring, maar als je daar staat ben je echt aan het bibberen.
Ik in ieder geval wel.
Toen ik de baan uitkwam, wist ik dat ik veel meer had moeten vertellen en meer interactie met de ruiters had moeten hebben, maar bleef idd hangen in de zenuwen.
En een kwartier is HEEL kort, eigenlijk was het zo voorbij.
De ruiters van manege Hillegersberg waren echt super, hartstikke lieve meiden en leuke pony's, dat hielp sowieso al een heleboel!
Wat ik inderdaad ook vind is dat de nominatie al een hele eer is en het lesgeven voor 500 collega's en een vakjury een overwinning op zich (en zonder hartaandoening de bak uitkomen, vond ik al knap van ons, ha ha!)
Ik ben heel blij met mijn tweede plaats, heb een topdag gehad (want de workshop was ook leuk, toch?)
Mensen van de FNRS ook bedankt, fijn georganiseerd, voor ons alles duidelijk gemaakt en bedankt voor de peptalk :D

Karin en Franny nogmaals gefeliciteerd, ik vond jullie top!

Groetjes Wendy.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:10

WendyB schreef:
(want de workshop was ook leuk, toch?)

Superleuk :j

Ik vond het echt een ontzettend leuke dag, qua inhoud, qua sfeer, alles :)

mariel49

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:13

Allereerst van harte gefeliciteerd, Karin , Wendy en Franny.
Wat een superleuke dag was het, en de drie dames hebben zo goed gepresteerd. Top! Best eng voor zo'n groot publiek in 15 minuten je ding doen. Een moment opname Zg. plankenkoorts speellt een rol. Ook de pony amazones deden het heel leuk ( trouwens leuke brave pony's ). Overgens vond ik de sfeer heel gemoedelijk en sportief!
Kortom een leuke dag gehad.!
*\o/*

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:15

Grappig dat we alle 3 op bokt zitten.

Vond het een leuke en geslaagde dag, en Karin en Wendy jullie waren ook top !
En bedankt voor de complimenten over onze meiden en onze pony's ze deden het weer super.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 22:16

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 23:53

frappa schreef:
En bedankt voor de complimenten over onze meiden en onze pony's ze deden het weer super.

Alleen een beetje jammer dat jullie ze ook allemaal weer mee naar huis namen... -O- Wij waren dol op 2 van jullie vosjes, die hadden zó met ons mee gemogen :D
Nee serieus, ook complimenten voor jullie ruitertjes en ponies. Je ziet duidelijk dat er bij jullie mooi gedisciplineerd gereden wordt. Ik vond het echt hele leuke combinaties om te zien in de ring.
Geldt natuurlijk ook voor de meiden en paardjes die jij in de springles had. Keurig dat ze voor jou vreemde ponies en ruitertjes geregeld hadden!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 00:00

Leuk zeg! Gefeliciteerd allemaal!
Heb er nog nooit van gehoord. :o Maar wel een super initiatief!! :D

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 13:07

Sonja schreef:
frappa schreef:

Alleen een beetje jammer dat jullie ze ook allemaal weer mee naar huis namen... -O- Wij waren dol op 2 van jullie vosjes, die hadden zó met ons mee gemogen :D
Nee serieus, ook complimenten voor jullie ruitertjes en ponies. Je ziet duidelijk dat er bij jullie mooi gedisciplineerd gereden wordt. Ik vond het echt hele leuke combinaties om te zien in de ring.
Geldt natuurlijk ook voor de meiden en paardjes die jij in de springles had. Keurig dat ze voor jou vreemde ponies en ruitertjes geregeld hadden!

Onwijs bedankt voor dit mooie compliment over onze dames en pony's, zal het doorgeven.
Ja welke vosjes bedoel je ? We hadden er 5 mee, haha ik vermoed diegene die meededen in de vaardigheidsles ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 13:59

Die jullie pas net nieuw hadden, met dat half geschoren hoofdje, en nog een wat stevigere pony. Echt ideale manegeponies allebei.
En persoonlijk was ik een beetje verliefd of dat Arabje dat erbij liep, wat een leuk ding :P

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:35

ooow Zula en Moby, ja 2 geweldige fijne gebruikspony, zula is nog niet zo mooi maar dat komt nog wel en Moby is echt een grapjas maar op een leuke manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:34

:j Fijne beestjes hebben jullie lopen. Wij ook overigens hoor, heb niets te klagen over m'n vierbenige collega's, voor ik die indruk wek ;)