Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Wat ik van Karin hoorde stond zij ook te trillen op d'r benen en ging het grotendeels op de automatische piloot. Ik vind het knap dat ze het voor zo'n groot publiek kunnen, want ik was al meteen door de grond gezakt denk ik!
Ik weet uit ervaring dat Karin echt een geweldige instructrice is met hart voor ruiter en paard.
Iedereen nogmaals gefeliciteerd!
MariekeB schreef:Hele leuke dag gehad, en ik was het helemaal eens met de jury.
Als ik opnieuw voor mijn kinderen moest kiezen zou ik gelijk bij Franny gaan. Wat is die leuk met kinderen , voor mezelf zou ik toch echt voor Karin gaan.
Nummer twee, die kwam niet uit haar zenuwen, ze was inhoudelijk wel sterk.
Citaat:En Franny die toch een mooie 3e plek heeft gekregen, wat een fijne meid was dat. Die deed het leuk, maar kwam vooral (nog!) over als een instructrice die je vooral kinderen les moet laten geven. Kwam nog net niet allround genoeg over om hoger te eindigen
frappa schreef:En bedankt voor de complimenten over onze meiden en onze pony's ze deden het weer super.
Sonja schreef:frappa schreef:En bedankt voor de complimenten over onze meiden en onze pony's ze deden het weer super.
Alleen een beetje jammer dat jullie ze ook allemaal weer mee naar huis namen...Wij waren dol op 2 van jullie vosjes, die hadden zó met ons mee gemogen
Nee serieus, ook complimenten voor jullie ruitertjes en ponies. Je ziet duidelijk dat er bij jullie mooi gedisciplineerd gereden wordt. Ik vond het echt hele leuke combinaties om te zien in de ring.
Geldt natuurlijk ook voor de meiden en paardjes die jij in de springles had. Keurig dat ze voor jou vreemde ponies en ruitertjes geregeld hadden!