Anky: 'Voorlopig nog erg rustig aan doen met I.P.S Upido'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gabriellee

Re: Anky: 'Voorlopig nog erg rustig aan doen met I.P.S Upido'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:31

mooi stuk! fijn dat ze zich niet zo op laat jagen en het rustig aan wil pakken! ik hoop dat ze er een fijn paard aan heeft en er veel rusultaten mee gaat boeken! mooie foto iig al. ben benieuwd!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 13:32

Mooi stuk leuk ook dat er toch een foto is haha! Leuk hoor! ben benieuwd naar de resultaten :D !

Domiinooo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 13:33

Mooi! Ben benieuwd

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:35

Kijk dat ziet er goed uit. Elegante combinatie!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:43

Ik vind het ook wel een erg mooie combi, voor zover je dat aan de hand van één foto kunt beoordelen. Hopen dat ze samen met dit paard haar rentree kan maken, zou toch wel mooi zijn als nog eens flink vlamt.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:45

Leuk om te lezen hoe ze haar kriebels naar een nieuw paard heeft teruggekregen en ertoe overgehaald is het toch vooral eens te proberen. Achteraf een goede keuze geweest lijkt me. :j

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:54

Cayenne schreef:
Nou moet ik wel bekennen dat het rijden iets is wat ik nog helemaal achter gesloten deuren doe. Zelfs Sjef heeft me nog niet gezien op Upido.

Want????

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:55

euh, vraag ut ;)

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:58

Ik kan me best indenken dat je even op je gemak wilt acclimatiseren op een nieuw paard. Bij iemand als Anky verwacht iedereen meteen dat een nieuwe knol met Totilas kan concurreren, terwijl het zelfs bij Anky de eerste paar ritten nog wennen zal zijn. Dan wil je je niet druk hoeven maken om keurende ogen die vanaf de zijlijn kijken hoe je het doet.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 16:53

Tuurlijk doet ze rustig aan, maar ze zal toch dit jaar op concours moeten et hem, wil ze in het team komen en aan de selectie eisen voldoen. Ben erg benieuwd,vind het super dat ze een 2e ijzer in t vuur heeft.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 16:54

Het jaar is net begonnen. Ze komt dit jaar vast wel aan start met hem.
Dat staat in ieder geval wel in de planning.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 16:59

Ik kreeg meteen weer een beter gevoel over wat betrefd de olympische spelen enz. Ben erg nieuwsgierig naar het paard.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 17:00

Wederom een erg leuk interview van Anky. Het zou fantastisch zijn als ze weer succes heeft met een nieuw paard!

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 20:55

Daar gaan we weer. De cap! Lees de Consumentengids eens: paardrijden is per 1000 sporturen een van de veiligste sporten, samen met zwemmen.
Cap op: helemaal ok, maar laat een volwassene zelf kiezen.

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 20:56

leuk stuk hoop dat anky weer terug op het hoogste niv komt met dat mooie paard _/-\o_
hopelijk heeft nederland dan weer een sterke ruiter voor de spelen 2012 hebben we wel nodig
maar super gaaf :j

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:57

Fijn stuk van Anky weer :). Ook een fijne combi vanaf de foto :D

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:02

Wat schrijft ze toch leuk! Ik ben heel benieuwd naar deze nieuwe combi, de foto ziet er veelbelovend uit :j

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 13:11

CharleyT schreef:
Daar gaan we weer. De cap! Lees de Consumentengids eens: paardrijden is per 1000 sporturen een van de veiligste sporten, samen met zwemmen.
Cap op: helemaal ok, maar laat een volwassene zelf kiezen.

Mij kan het ook niet zoveel schelen, maar Anky heeft laatst in een interview zelf gezegd dat het eerste ding dat ze de Oekraïnse dressuurruiters heeft geleerd is: cap dragen! Dus dat is wel een beetje krom

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 13:22

tiger27 schreef:
leuk stuk hoop dat anky weer terug op het hoogste niv komt met dat mooie paard _/-\o_
hopelijk heeft nederland dan weer een sterke ruiter voor de spelen 2012 hebben we wel nodigmaar super gaaf :j

Ja, want Adelinde Cornelissen is zo slecht. En die Parzival is al helemaal een rotbok eersteklas :Y)

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 13:55

Al met al hebben adelinde en parzival nou niet zulke geweldige resultaten op hun naam staan. Het is steeds door omstandigheden, maar elke keer als er een groot evenement is, gebeurt er wel iets waardoor ze niet presteren. Heel jammer natuurlijk, maar niet een heel betrouwbare combinatie.

ripoboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:14

Ik vind Adelinde en Parzival een geweldige combinatie. En zeer sterk! En laten we Imke niet vergeten of vind je Sunrice een zeikmerrie Toots een rotbok. Alleen met Anky reden we het ook niet hoor!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 09:26

ripoboe schreef:
Ik vind Adelinde en Parzival een geweldige combinatie. En zeer sterk! En laten we Imke niet vergeten of vind je Sunrice een zeikmerrie Toots een rotbok. Alleen met Anky reden we het ook niet hoor!

Imke heeft zelf al aangegeven niet te weten of Sunrise nog mee kan i.v.m. haar leeftijd.

Dus de enige waarschijnlijke zekerheid zal zijn
- Adelinde met Parzival (nu maar hopen dat hij deze grote wedtrijd wel optimaal kan lopen)
- Hans Peter minderhoud (Nadine, of misschien volgend jaar Tango?)

En de rest zal misschien hier vanaf hangen?
- Edward Gal (?) (Sisther de Jeu?)
- Anky ?? (Upido)
- imke (sunrise??)

ps: wat zal Jeanette Haazen nu balen, ik denk dat zij nu een heel goede kans had gemaakt om alsnog in het team te komen nu Totilas niet meer voor Nederland start....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 09:29

Imke heeft alleen maar aangegeven dat het van de fitheid van Sunrise afhangt, niet van haar leeftijd.
en dat geldt voor alle paarden. Je weet nooit van tevoren of een paard fit is of niet.
Niets bijzonders dus. Wie weet hoe het er over een jaar allemaal uitziet.
Daar kun je nu echt nog geen uitspraken over doen.

En Jeannette heeft een aantal hele fijne jonge paarden. Haar tijd komt echt wel weer hoor :)
Ze is nog steeds blij dat ze deze keus heeft gemaakt. Nartan doet het ontzettend goed.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 09:37

Cayenne schreef:
Imke heeft alleen maar aangegeven dat het van de fitheid van Sunrise afhangt, niet van haar leeftijd.
en dat geldt voor alle paarden. Je weet nooit van tevoren of een paard fit is of niet.
Niets bijzonders dus. Wie weet hoe het er over een jaar allemaal uitziet.
Daar kun je nu echt nog geen uitspraken over doen.

En Jeannette heeft een aantal hele fijne jonge paarden. Haar tijd komt echt wel weer hoor :)
Ze is nog steeds blij dat ze deze keus heeft gemaakt. Nartan doet het ontzettend goed.

Nee, dat snap ik, maar een jong paard, is vaak weer eerder fit te krijgen dan een paard van 18.
En natuurlijk weet je nooit of een paard fit genoeg is, geen blessures krijgt etc.

maar goed, je weet zelf ook wel dat we voorheen best wel "vast waardes" hadden voor in het team.
Net zoals Anky standaard een vaste waarde was, eerst met Bonfire, toen met Salinero.
Toen Edward Gal Totilas had, was dat standaard een vaste waarde.
Adelinde is ook al een hele tijd een vaste waarde.

Bij dressuren is gewoon de keuze veel minder als bijv. bij het springen. Daar varieert het veel meer in wat er naar de "grote" wedstrijden meegaat.

En natuurlijk is Jeanette blij, ik bedoel alleen maar, dat ALS Totilas bijv. verkocht was voordat zij Nartan verkocht, of ze hem dan nog steeds weg had gedaan? (ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het er dan voor haar heel anders uit had gezien)

jolene1964

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:40

Ik zal ook zeker rustig aan doen