ik vond het wel geslaagd, ben er 2 dagen geweest, en het is voor mij maar een klein stukje, dus ideaal

volgend jaar ben ik er vast wel weer te vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roxxiejj schreef:Ik mocht mijn hond niet eens meenemen naar binnen. Wilde toen ook al bijna naar huis gaan. Wilde eerst zondag ook nog gaan kijken, maar als op een paardenevenement geen honden mogen komen (mopshondje), dan kom ik ook niet weer.
Daarbij: er waren veel standjes waar ik bij dacht hmm.. dit hebben de andere 12 standjes ook...

Roxxiejj schreef:Persoonlijk, en dat is heel persoonlijk, want ik ben er echt bang voor (klinkt vreemd, I know), maar wat de een dus heeft met 'geen honden meenemen' heb ik met kleine kinderen meenemen![]()
Ik heb daar misschien een uur rondgelopen, maar ik ben 4 keer zowat van mijn sokken gelopen door kleine koters die verstoppertje aan het spelen waren. Of tikkertje...

Cassidy schreef:Ik ben niet geweest, wacht wel op de Equitana in Essen. Het is toch een verschil of je 1 of 2 hallen kunt bezoeken, of 16....
. Bovendien, door de gratis toegang, ook veel "niet paardgerelateerde toeschouwers" en idd loslopende koters.

(Vrijdag)
weule schreef:VDB schreef:Vooral de fokkerij-avond waren heeeeel druk bezocht.... Not!
Welgeteld stonden daar 14 mensen te kijken toen ik er ook even aan het kijken was.
Dan weet ik niet waar jij hebt zitten kijken, heb zelf meegereden, en alleen wij waren al met ongeveer 15 mensen, en dan tel ik die andere 500(1000)? nog niet mee...
baretta schreef:Moet ik nog wel even kwijt dat de Fokkerij avond, op vrijdag, erg goed bezocht werdt en idd veel meer als 500 mensen stond te kijken, ik denk dat VDB in de verkeerde hal stond
VDB schreef:Welke dag was dit dan Weule?
Ik heb je niet gezien, ook niet 15 mensen/paarden en al helemaal niet 500 mensen aan publiek?![]()
Ik heb bewust de mensen geteld. Wij keken naar het vrijspringen van een schimmeltje die commentaar kreeg van een dame en een heer die eveneens in de (behoorlijk kleine) ring stonden toelichting gaven.
Hoelaat was het dat wij er stonden...? Op een tijdstip wat in het programma stond, ik schat 17:40 uur?(Vrijdag)
Ook is er nogal een heel verschil tussen 500 en 1000 (de helft)
Maar hier telden we op die dag en dat tijdstip (volgens programma Paard 2011) 14 mensen.
Was jij er toen ook?weule schreef:[quote="VDB"
Vooral de fokkerij-avond waren heeeeel druk bezocht.... Not!
Welgeteld stonden daar 14 mensen te kijken toen ik er ook even aan het kijken was.
[/quote
Dan weet ik niet waar jij hebt zitten kijken, heb zelf meegereden, en alleen wij waren al met ongeveer 15 mensen, en dan tel ik die andere 500(1000)? nog niet mee...
Bij het vrijspringen? Was stil daar, he?