Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seasons schreef:Jeetje, sorry hoor. Ik dacht dat het misschien al wel bekend was. Omdat iedereen het bij mij in de buurt erover had, maar blijkbaar niet. Sja, of het ernstig is... zal wel niet. Anders hadden ze die show niet door laten gaan.
SantaCruz schreef:Ik ken Zhara Obertje en het is een ontzettend lieve merrie. Helemaal geen gekke zoals men wel eens denkt. Hoe mensen daarbij komen weet ik niet. Je moet gewoon met alle Jazz-en liefde, rust en geduld hebben en zelf ook een intelligent zijn..dan komen ze goed tot hun recht.
Ik kan niet wachten om te kijken!! Zijn er nog meer fanaten? Misschien leuk om elkaar te ontmoeten?
vur schreef:Suzanne F. schreef:Whahahhaa wat een nivo zeg. Jazz gaat aan de quadrisol en Zhara aan de sedalin??![]()
Houd toch op zeg, wat een speculaties...
Ach ja, dat houdt het een beetje levendig.
) hahaha flauw sorry..
horseyfries schreef:Seasons schreef:Jeetje, sorry hoor. Ik dacht dat het misschien al wel bekend was. Omdat iedereen het bij mij in de buurt erover had, maar blijkbaar niet. Sja, of het ernstig is... zal wel niet. Anders hadden ze die show niet door laten gaan.
Er staat toch ook "zijn kinderen zullen laten zien"....
Dus het kan heel goed dat hij in stap de baan in komt om voor de laatste keer zich in Den Bosch aan het publiek te tonen, ik zou daar alle begrip voor hebben.
covergirl schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens!
Paard is 20 jaar, heeft top-sport gelopen en zich helemaal suf gedekt.
Van mij mag ie in stap zonder zadel z'n staande ovatie in ontvangst nemen!
En reken maar dat ie dat zal doen als een KONING!!!
Ik moet vast een traantje wegpinken...