Mike Smith zit al met smart op de veulens van Zenyatta te wachten dus het zal denk niet meer lang duren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

petitparis schreef:volledig verdiend die titel!
't verbaasd me toch dat ze al verhuisd is als fokmerrie... een tijd geleden was er toch nog geen enkele hengst Zenyatta waardig...
Sidera schreef:Las net even het artikel door, maar heeft iemand enig idee waarom het bijzonder is dat haar eierstokken nog goed zijn?
Bij merries die lang op de baan hebben gelopen is dit bijzonder?
Huh, hoezo dan?
.Sidera schreef:Jusice!![]()
GOO ZENYATTA
Vind ook de reacties van eigenaar van Blame zeer sympatiek, naar zowel zijn paard als zijn tegenstander.
Zenyatte x Blame, zou dat niet leuk worden?
Las net even het artikel door, maar heeft iemand enig idee waarom het bijzonder is dat haar eierstokken nog goed zijn?
Bij merries die lang op de baan hebben gelopen is dit bijzonder?
Huh, hoezo dan?
joopie7 schreef:Een verdiende titel! Vond het vorig jaar al belachelijk toen Rachel Alexander boven haar werd geplaats, maar denk dat de meeste mensen dat ondertussen ook wel inzien. Ik denk dat de fok waarde van Zenyatta relatief klein zal zijn, gezien haar prestaties kun je verwachten dat ze de X-factor draagt. Maar een combi met Blame zou leuk zijn, hij is echt zeer terrecht tweede.
@Sidera: Ik denk dat het iets te maken heeft met de gezondheidsproblemen die in het volbloed ras voorkomen, 10% van de populatie is bijvoorbeeld onvruchtbaar. Dit is waarschijnlijk veroorzaakt doordat er in verhouding veel inteelt is gebruikt om nog snellere paarden te kunnen fokken.
God allemachtig wat moet die merrie nog meer presteren dan? Heeft de Breeders Cup al een keer gewonnen. Dit jaar héééééééééél erg nipt verloren. 19 wedstrijden ongeslagen. Sorry maar dan kan je net zo goed zeggen dat Totilas als dekhengst waardeloos is.