Of wellicht iemand die het niet eens is met de daden van Shockemöhle in het verleden?
Logisch dat gespeculeer, maar niemand komt er echt verder mee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magicjohn schreef:200.000 euro schade voor 10.000 balen, dat is maar 20 euro per baal, daar wil ik ze ok wel voor hebben. Neem aan dat het grote balen zijn waar daar mee gewerkt wordt, daar betaal je hiet al gauw 50 euro voor.

magicjohn schreef:200.000 euro schade voor 10.000 balen, dat is maar 20 euro per baal, daar wil ik ze ok wel voor hebben. Neem aan dat het grote balen zijn waar daar mee gewerkt wordt, daar betaal je hiet al gauw 50 euro voor.
HorseTimeXL schreef:het lijkt me wel dat Mathias zich nu misschien een beetje zorgen gaat maken, want het is wel heel toevallig nadat totilas aan hun is verkocht dat dit speelt. En als Totilas naar die Mathias gaat. Mensen die tegen zijn, zijn in alle staten vaak.
want ja, als Paul nou ineens geen ruiter meer zou hebben voor Totilas?Jannepauli schreef:Nou als we dan toch een potje aan het speculeren zijn... misschien heeft meneer PS het zelf wel gedaan om vervolgens de verzekeringspenningen te incasseren.. alle kleine beetjes helpen nietwaar?
(maar dat verklaart een hoop
:
meelanor schreef:Een of ander citaat van ene Jakobs(maar dat verklaart een hoop
:
"Wie zijn begeerten wil bevredigen met het bezit van het begeerde, gelijkt op iemand, die vuur met stro wil blussen."
Duits: "Wer seine Begierden durch den Besitz des Begehrten zu stillen meint, gleicht dem, der Feuer mit Stroh löschen will."
ofwel Paul wilde totilas hebben en nu lijkt die op iemand die met stro het vuur wil blussen....
Dat gaat natuurlijk niet... maar hij was volhardend wat hij heeft heel wat stro erop gegooid
nikita95 schreef:nee3500 paarden klopt echt wel kijk maar eens naar film in onderstaande link!!
het is echt onwijs groot daar
http://www3.ndr.de/media/pferdetraum102.html
veel kijkplezier, de hele film duurt een uur
P.S. het is wel in het duits!!??!!