Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarinvdM schreef:Lindab101 schreef:Net goed.
_Marissa schreef:De hele kantine is zo'n beetje verwoest en de 1e 10m van de bak, verder is alles nog heel..
Toch nog zoveel?! Op radio Drenthe begreep ik dat de schade meeviel.
Jammer hoor, ik zou er zaterdag jureren, maar de wedstrijden zullen dan voorlopig niet door kunnen gaan, lijkt me.
Maar wat een geluk dat de rest gespaard is gebleven!
Kylan schreef:Vreselijk zeg....
De wekelijkse wedstrijden daar zijn vast onderdeel van mijn programma. Gelukkig is het met alle paarden goed afgelopen en lijkt de schade mee te vallen.
Op startlijsten.nl staat dat de wedstrijden voor januari zijn afgelast maar dat in februari waarschijnlijk weer gereden kan worden.
_Marissa schreef:Mijn pony staat daarwerd net wakker gebeld met de melding ja las op bokt dat de manege in de brand heeft gestaan...
Toch maar even gebeld hoe het met de paardjes is(vooral m'n pony)![]()
De brand was gelukkig alleen in de kantine, de paarden die het dichtste bij stonden zijn voor de zekerheid daar toch maar weggehaald. Staan nu weer rustig op stal.
De hele kantine is zo'n beetje verwoest en de 1e 10m van de bak, verder is alles nog heel..
Die paardjes toch..![]()
Gelukkig is het goed afgelopen.
Ga straks even heen om te kijken hoe het is.
fenna1995 schreef:Kylan schreef:Vreselijk zeg....
De wekelijkse wedstrijden daar zijn vast onderdeel van mijn programma. Gelukkig is het met alle paarden goed afgelopen en lijkt de schade mee te vallen.
Op startlijsten.nl staat dat de wedstrijden voor januari zijn afgelast maar dat in februari waarschijnlijk weer gereden kan worden.
Ik denk niet dat ze dat in 2 weken weer op kunnen bouwen..