Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Karlijn schreef:geerke schreef:hartverscheurend dit!
Gelukkig dat deze geredt zijn.
Ik zag gisteren beelden van een vrouw die haar hondje vasthield...zij werd opgehesen,en ze was genoodzaakt het hondje los te laten
Die vond ik ook zo verschrikkelijk.. Vrouw stond waarschijnlijk al dagenlang met haar hondje in haar armen op het dak te wachten op hulp, en uiteindelijk wordt ze geholpen, wordt er een touw naar haar toegegooit en haar hondje verdwijnt door een golf die tegen ze aan slaat....
Ik kan daar echt niet tegen, wat een trauma moet dat zijn voor die vrouw! Ik wens haar alle sterkte, geluk en succes van de wereld! Adri schreef:Laat ons allemaal eens stilstaan bij die ellende, mensen die verdrinken, dieren die niet kunnen gered worden, dan spreken we niet alleen over paarden, ezels, ponies , maar ook het hondje of de poes van het kind of een ander dier, dat zijn lieveling moet achterlaten. Of zoals die jongen van 13 die vraagt om zijn broertje te redden van 10 en nadien samen met zijn moeder verdwijnt in het water. Denk niet dat wij kunnen indenken wat die mensen moeten meemaken, hun eigendom, hun dieren, alles is verloren, dan moeten zij ook nog geluk hebben dat zij of hun gezin het gered hebben, broers en zussen en vrienden. De onmacht, rijk of arm, iedereen verliest hier iets wat hen of haar dierbaar was. Wij zien natuurlijk de paarden, maar elke mens en elk dier is waard om te leven en kan niet vervangen worden, elke mens en dier is uniek, ook niet door miljoenen euro's. Wij maar zeuren over dit en dat, wat zijn wij nog gelukkig !!!!!!!!!

dat water was echt wild
Adri schreef:Of zoals die jongen van 13 die vraagt om zijn broertje te redden van 10 en nadien samen met zijn moeder verdwijnt in het water.
geerke schreef:hartverscheurend dit!
Gelukkig dat deze geredt zijn.
Ik zag gisteren beelden van een vrouw die haar hondje vasthield...zij werd opgehesen,en ze was genoodzaakt het hondje los te laten