Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zinia schreef:LiSSy schreef:ze zitten niet alleen in rechtzaken die te maken hebben met Guldenberg... Ik ken meerdere gedupeerden van de praktijken van meneer Van Hoek
*smult* Oh ja? wat voor zaakjes nog meer?
Za_Ra schreef:Waarom zoeken deze mensen geen leuke hobbie?! Ga lekker bridgen ofzo.... Man, man, man, wat een gezemel! Tuurlijk begrijp ik dat ze het aan willen vechten maar als het ten kosten gaat van je eigen leven(en misschien ook wel gezondheid) dan had ik er al lang de brui aan gegeven..... Maar ach, wie ben ik...
LiSSy schreef:LiSSy schreef:ze zitten niet alleen in rechtzaken die te maken hebben met Guldenberg... Ik ken meerdere gedupeerden van de praktijken van meneer Van Hoek
Hetzelfde wat blokje ook al aangeeft. Hij zet paarden ergens in training en laat vervolgens niets meer van zich horen en betaalt ook niet meer...
Zinia schreef:Ik heb zojuist nog een artikel gelezen over de zaak, en zo'n 12 jaar gelelden IS er door het KWPN al 150.000 gulden betaald en daarmee was de kous af.
Ze hebben n.l min of meer toegegeven dat er een fout is gemaakt tijdens de dopingcontrole.
De familie van Hoek was het daar niet mee eens en zegt veel meer te hebben geleden, want hun naam is nooit meer gezuiverd.
Liezel1 schreef:Zinia schreef:Ik heb zojuist nog een artikel gelezen over de zaak, en zo'n 12 jaar gelelden IS er door het KWPN al 150.000 gulden betaald en daarmee was de kous af.
Ze hebben n.l min of meer toegegeven dat er een fout is gemaakt tijdens de dopingcontrole.
De familie van Hoek was het daar niet mee eens en zegt veel meer te hebben geleden, want hun naam is nooit meer gezuiverd.
Beetje kort door de bocht door de fam van Hoek.
Ze hebben zelf een "spoor van vernieling" achter gelaten bij verschillende stallen.
Daarnaast: had die hengst uitgebracht, had er een sportpaard van gemaakt waar het KWPN niet omheen kon. Ze leven nog steeds in de situatie van 20 jaar geleden. Er is een bedrag betaald door het KWPN....
Als ze hun energie in de hengst en eventuele andere fokproducten hadden gestopt, waren ze nu een stuk beter af geweest.....
Rinske schreef:En anders hadden ze idd een ruiter moeten zoeken die hem in de picture reed. Het is altijd makkelijk roepen 'ik heb DE topper op stal staan', als die topper niks klaarspeelt is het toch niet zo'n topper als ze altijd hebben geroepen...