Zo is het altijd wat toch? Ik snap namelijk heel goed wat Anne bedoelt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anne_GTI schreef:Hmmmm, waarom heb ik nou het idee naar het zien van dit filmpje dat voornamelijk de "import" tegen dit plan is...
Is ook overal hetzelfde, zelf als buitenstaander in een buurt/dorp komen en dan amok maken ipv opgenomen worden in de bestaande gemeenschap.
Anne_GTI schreef:De bewoners kunnen nav die brief toch eerst reageren bij het bedrijf? Vergunning komt pas in beeld als er een definitief plan ligt voor de vergunningsaanvraag. Is het toch veel handiger om op voorhand al informatie te gaan vragen dan eerst de vergunningsaanvraag af te wachten bij de gemeente? Zolang ze nog aan het plannen maken zijn is het ook veel makkelijker om aanpassingen op een plan te maken die voor alle partijen goed werkbaar zijn. Rechtstreeks communiceren is altijd makkelijker.
funnyhorses schreef:Mij lijkt het wel een mooi plan wat ze willen bouwen.
Ook voor de toekomst,het brengt werk en leerplek voor de jeugd.
Misschien dat dan in de toekomst beter en zorgvuldiger met paarden/pony's word omgegaan als er een fatsoenlijke leerplek is!De jeugd is de toekomst!!!
Ik zie liever zoiets oprijzen dan een lelijk fabriekspand of het zóveelste lelijke grauwe kantoorpand wat vervolgens heel lang leeg staat.
Amalarab schreef:funnyhorses schreef:Mij lijkt het wel een mooi plan wat ze willen bouwen.
Ook voor de toekomst,het brengt werk en leerplek voor de jeugd.
Misschien dat dan in de toekomst beter en zorgvuldiger met paarden/pony's word omgegaan als er een fatsoenlijke leerplek is!De jeugd is de toekomst!!!
Ik zie liever zoiets oprijzen dan een lelijk fabriekspand of het zóveelste lelijke grauwe kantoorpand wat vervolgens heel lang leeg staat.
maar vervolgens worden die paarden opgesloten in stalletjes van 3x3m...en waar het weiland moest komen is een enorme parkeerplaats
Anne_GTI schreef:jackgirl schreef:wat een kort door de bocht reactie Anne_GTI
Dat mensen zich moeten aanpassen ben ik met je eens , maar dat zegt niet dat ze gelijk geen inbreng mogen hebben.
Zeg ik dan dat ze dat niet mogen? Hetgeen mij tegen de borst stuit is dat ze alles via de gemeente willen afdwingen en niet gewoon met de mensen/bedrijven die met die plan bezig zijn zelf in gesprek gaan.
Natascha13 schreef:Ook is de bedoeling 1x in de 14 dagen een mega-concours van 5-6 dagen te gaan houden (nationaal+internationaal).
...
lisa_pluisje schreef:Dat komt omdat een hoop boeren niet in staat zijn tot normale communicatie en
daarbij ook nog eens erg territoriaal zijn.