Denk niet dat ze de boel vervalsen ,maar vind het wel beetje vreemd dat mensen daar veel voor betalen. Zou 1000 x liever een sieraad van staart haren van mijn eigen paarden willen dan van een paard dat ergensn Z oefeningetjes huppelt.
Wat een goed initiatief, heel gaaf dat ze de opbrengst aan dit goede doel schenken, daar gaat het natuurlijk om.
Ik denk dat er best wel mensen trots/blij zijn, wanneer ze een staarthaar mogen hebben van een 'paardenlegende', vooral als Totilas over een decennium, of nog wat later, overleden is. Al zie je aan de buitenkant natuurlijk niet dat 'ie van Totilas is.
ik heb ook een hanger! sta bij joyce op stal en vind het echt super leuk verzonnen!!
AnnaR
Geplaatst: 04-01-11 20:14
Als ik het geld had zou ik best bereid zijn om er veel geld aan uit te geven. Mooi initiatief om het geld aan gehandicaptensport te geven. Denk ook niet dat ze het gaan vervalsen, waarom zou je, je haalt een paar haren uit de staart van je paard, zie je niks van, en een fantastische organisatie krijgt er heel erg veel voor terug.
Ik heb de hangers ook op horse event gezien. Het zal m'n leeftijd wel zijn, maar wat doe je met zo'n hanger? Die zijn toch niet bedoeld om aan een ketting te hangen? Is het een sleutelhanger of hang je hem aan je tas? Een ring of armband met paardenhaar vind ik leuk, maar deze hangers snap ik niet niet helemaal.
SanderD
Geplaatst: 04-01-11 21:08
Rivaldo schreef:
Klonen die hap!
Neah, volgens mij zijn dan stamcellen nodig, anders waren die dingen nog wat meer waard gok ik
MirK
Geplaatst: 04-01-11 21:31
Wat een gemekker over een heel leuk initiatief. Als ik geld zat had (en ja die mensen zijn er, die geld zat hebben) zou ik er wel op bieden, leuk toch. En het is voor een goed doel, wat niet super bekend is dus waar niet zo snel naar overgemaakt wordt. Als je geld zat hebt en niet altijd weet wat je er mee moet, heb je vast al tig hangers van je eigen shetlander zijn haar. Is dit weer eens wat anders, en met een leuke bestemming voor de opbrengst!
Ik heb er eentje van mijn paard door haar gemaakt, heel mooi! Was 1 keer mn sleutels kwijt en dat was het enige waar ik aan dacht! Mijn sleutelhanger..
singasong
Geplaatst: 05-01-11 08:31
sarahtje_x schreef:
Ik heb er eentje van mijn paard door haar gemaakt, heel mooi! Was 1 keer mn sleutels kwijt en dat was het enige waar ik aan dacht! Mijn sleutelhanger..
Wat een mooie sleutelhangers! Ga er ook een aantal bestellen van mn huidige paardje en twee overleden paardjes. Moet alleen nog wat haren opzoeken!
Ben benieuwd wat de hangers opleveren van de bekende paarden.
juliomariner
Geplaatst: 05-01-11 12:32
Sorry dat ik het zeg maar sommige bokkers zijn wel een stelletje wantrouwige zeikerts. Laten we het jaar eens positief beginnen. Als zowel de maakster als de organisatie zegt dat de haren echt van deze paarden komen is dat toch zo? Of je het geld er voor over hebt of niet dat is natuurlijk je eigen zaak.
Ik neem aan en hoop dat het aardig wat geld gaat opleveren.
Wat maakt het eigenlijk uit of de haren wel of niet echt zijn? Ik denk dat er behoorlijk geld voor gegeven zal gaan worden. Een aantal jaar geleden wat ik op Outdoor Gelderland waar een dergelijke veiling van 'kuntstwerken' toen was. De opbrengst ging ook naar sporters met een handicap. En er werd behoorlijk grof met geld gesmeten! Laten ze dat maar lekker doen zou ik zeggen! Het fonds kan het geld goed gebruiken.
De hangers zien er mooi uit trouwens. Leuke collecties!
het initiatief voor het goede doel is in ieder geval goed, maar als het ook echt iemand gaat kopen???
juliomariner
Geplaatst: 07-01-11 14:46
Oh, de verkoop zal geen probleem zijn erzitten genoeg gefortuneerde mensen die het wel zullen kopen. Misschien willen ze het ding helemaal niet maar zien ze het als een soort schenking aan het goede doel (is ook nog aftrekbaar van de belasting)
claudia85e
Geplaatst: 07-01-11 18:10
ben wel benieuwd wat dat sieraadje gaat opbrengen.
Sammyoo
Geplaatst: 07-01-11 19:01
Als ik het goed begrijp zijn het dus sleutelhangers? Nooit geweten dat dat ook een sieraad is.