Reece Fokker krijgt beschikking over FEI pony Majos Cannon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 12:18

germie:
omdat het zoals jij dit schrijft, het erom gaat dat ze niet op een hengst rijdt maar op een ruin denk ik!
net alsof het dan opeens geen minder goede prestatie is.

Nou, ik vindt dat ik het helemaal niet zo schrijf maar als het zo overkomt
, niet zo bedoelt :o

RuizWish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 19:37

ARhythmical schreef:
Ik hoop voor de pony dat ze er correct tegen blijven, succes is niet te koop....

Verklaar je nader.... ???

ARhythmical

Re: Reece Fokker krijgt beschikking over FEI pony Majos Cannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:15

Net Henk jan ook al pb gestuurd, dan toch maar in topic: Zoals ik het zeg: ik hoop dat ze er blij mee blijven, ook al zal het eens minder gaan, dan dat de pony nu loopt (bij vd Hoog) De familie kan niet altijd even goed tegen hun verlies en zijn dan openlijk erg onhebbelijk tegen elkaar, zodat de betreffende fokkerzoon/dochter wit en huilend op de pony zit . Mijn dochters konden er van het zomer niet overuit, het betreffende Fokkertje mag hopenlijk ook een keer een mindere dag hebben en de betreffende fokker pony ook. Het was opvallend hoeveel er van af hing....vandaar mijn stelling....

RuizWish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:44

ARhythmical schreef:
Net Henk jan ook al pb gestuurd, dan toch maar in topic: Zoals ik het zeg: ik hoop dat ze er blij mee blijven, ook al zal het eens minder gaan, dan dat de pony nu loopt (bij vd Hoog) De familie kan niet altijd even goed tegen hun verlies en zijn dan openlijk erg onhebbelijk tegen elkaar, zodat de betreffende fokkerzoon/dochter wit en huilend op de pony zit . Mijn dochters konden er van het zomer niet overuit, het betreffende Fokkertje mag hopenlijk ook een keer een mindere dag hebben en de betreffende fokker pony ook. Het was opvallend hoeveel er van af hing....vandaar mijn stelling....

Lekker zinvol om dan te reageren met de uitspraak "Ik hoop voor de pony dat ze er correct tegen blijven, succes is niet te koop..."?!?! Dat soort uitspraken hebben in zo'n topic totaal geen nut.. En een keer een mindere dag hebben kan altijd, zowel van pony amazone/ruiter, maar als de sport veel geld kost en er wordt veel in geïnvesteerd (geld en tijd), dan mag je ook verwachten dat er gepresteerd wordt! Een mindere dag hebben kan, er met de pet naar gooien niet...

Maar wat betreft jou stelling, het suggereert dat ze niet goed zouden zijn voor de pony als het even minder gaat... Ik vind dat nogal een behoorlijke uitlating! Misschien eerst even nadenken voordat je iets zegt???

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 22:09

neem van mij aan dat het kind er niet met de pet naar gooide en dat alles wat tegen het kind geschreeuwd werd buiten alle proporties ging! Deed aan voetbal reclame denken....

RuizWish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 22:22

ARhythmical schreef:
neem van mij aan dat het kind er niet met de pet naar gooide en dat alles wat tegen het kind geschreeuwd werd buiten alle proporties ging! Deed aan voetbal reclame denken....

Licht het per PM maar even toe...

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 22:37

pardon???? Je kunt toch lezen??? Je vraagt toelichting , krijg je!
Gaat het hier ook niet om....ik stel alleen dat ik hoop dat de pony ( en dus de kinderen) plezier houden aan deze mooie sport.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 16:52

ik reageer maar niet op bovenstaande posts. Ik heb de familie Fokker ook gekend en ze zijn erg gedreven, en zorgen helemaal top voor hun ponys. Ik wens Reece erg veel plezier en succes toe met deze mooie pony!

capriole

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:11

Leuk voor Reece, succes!

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:49

Ik zie dat Reece met Majos Cannon zaterdag meerijdt met de selectie wedstrijd in het Z2

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:37

Reece en Cannon heb ik voor mijn lens gehad.
Dat gaat een leuke combi worden!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:45

Wat een mooie kans voor Reece zeg! Super +:)+
En ook hierniets dan positieve ervaringen met de Fokkers. Alle tijd dat ik hen dagelijks heb gezien, waren zij de hele dag lekker met de pony's in de weer met heel veel liefde!

kisangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 23:11

Sjoert schreef:
Reece en Cannon heb ik voor mijn lens gehad.
Dat gaat een leuke combi worden!

waarschijnlijk heb je Rachell en Cannon voor de lens gehad want Rachell rijdt hem op dit moment, ik dacht dat ze ook op het nk had gestart met hem maar weet het even niet zeker

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 06:36

die ruiterwissel heeft plaatsgevonden na de fotoshoot. Dus ik heb volgens mij bijzonder materiaal :D