ARhythmical schreef:Net Henk jan ook al pb gestuurd, dan toch maar in topic: Zoals ik het zeg: ik hoop dat ze er blij mee blijven, ook al zal het eens minder gaan, dan dat de pony nu loopt (bij vd Hoog) De familie kan niet altijd even goed tegen hun verlies en zijn dan openlijk erg onhebbelijk tegen elkaar, zodat de betreffende fokkerzoon/dochter wit en huilend op de pony zit . Mijn dochters konden er van het zomer niet overuit, het betreffende Fokkertje mag hopenlijk ook een keer een mindere dag hebben en de betreffende fokker pony ook. Het was opvallend hoeveel er van af hing....vandaar mijn stelling....
Lekker zinvol om dan te reageren met de uitspraak "Ik hoop voor de pony dat ze er correct tegen blijven, succes is niet te koop..."?!?! Dat soort uitspraken hebben in zo'n topic totaal geen nut.. En een keer een mindere dag hebben kan altijd, zowel van pony amazone/ruiter, maar als de sport veel geld kost en er wordt veel in geïnvesteerd (geld en tijd), dan mag je ook verwachten dat er gepresteerd wordt! Een mindere dag hebben kan, er met de pet naar gooien niet...
Maar wat betreft jou stelling, het suggereert dat ze niet goed zouden zijn voor de pony als het even minder gaat... Ik vind dat nogal een behoorlijke uitlating! Misschien eerst even nadenken voordat je iets zegt???