ShirleyA schreef:Dat herken ik veel meer
Nu haar eigen paarden nog (daar maakt ze zich regelmatig wel lekker makkelijk en vlug van af....)
Wat voor paarden heeft zij als ik vragen mag? Ben ik wel benieuwd naar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ILOVE_TARA schreef:ShirleyA schreef:Dat herken ik veel meer
Nu haar eigen paarden nog (daar maakt ze zich regelmatig wel lekker makkelijk en vlug van af....)
Wat voor paarden heeft zij als ik vragen mag? Ben ik wel benieuwd naar.
quintusgl schreef:beetje jammer dat er meteen over het persoon gesproken wordt ipv de kwestie waar het in de OP over gaat.
Faya, top van je...................meer mensen zouden zich druk moeten maken om zulke dieren ipv zich druk te maken of iemand sterallures heeft of niet.
quintusgl schreef:beetje jammer dat er meteen over het persoon gesproken wordt ipv de kwestie waar het in de OP over gaat.
Faya, top van je...................meer mensen zouden zich druk moeten maken om zulke dieren ipv zich druk te maken of iemand sterallures heeft of niet.
Iemand die zich zo inzet voor de paarden heeft in ieder geval haar hart op de juiste plek zitten. Mensen die daar commentaar op hebben is vaak afgunst vind ik.. Als ze denken dat ze het beter kunnen zouden ze zelf iets moeten doen om deze paarden te helpen. Ik vind het super van Faya dat ze de paardenopvang gaat helpen. moonday schreef:wouw wat goed:D
Een tijdje terug heb ik een dagje geholpen op de paarden opvang, het is echt zo goed wat die mensen allemaal doen voor de paarden.
De paarden zijn er heel gelukkig en worden weer goed opgeknapt.
En over dat er op paarden worden gereden maar daar niet meer geschikt voor zijn, is helemaal niet waar!!
ShirleyA schreef:Rambobo schreef:Fajah Lourens!
Zo'n leuke en normale meid, is mijn buurvrouw geweest op stal ....
Goed idee van haar!
Meen je dat nou? Ik vind dat ze zich bij ons op stal erg stug en arrogant gedraagd......
daffie1986 schreef:Of de paarden niet meer bereden kunnen worden weet ik niet, maar ik ga ervan uit dat dat gewoon kan en mag. Ze hadden fajah dus nooit nodig gehad als ze de opgeknapte paarden gewoon weer zouden verkopen. Ik heb dus echt geen medelijden met de eigenaar, wel met de paarden. Zij beweerd dat ze alle paarden gered heeft van de slacht of een onnodig spuitje, wie redt de paarden van de eigenaar?
Mendi schreef:ShirleyA schreef:Dat herken ik veel meer
Nu haar eigen paarden nog (daar maakt ze zich regelmatig wel lekker makkelijk en vlug van af....)Citaat:Wat voor paarden heeft zij als ik vragen mag? Ben ik wel benieuwd naar.
Twee arabieren heeft ze. Ze heeft een tijdje bij mij op stal gestaan.
Ik hoop dat ze het voor elkaar gaat krijgen!