heb wel foutje ontdekt op de site van Van den Helle. in de bechrijving zetten ze als moeder Marquesa, terwijl in het stamboom eronder als moeder Panama IV staat. heb daar ook uitleg over gevraagd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(ohja, ik heb een BWP). Varekaj schreef:Edit: Lissaro is geboren en getogen in Belgenlandje, naar Duitsland gegaan voor de keuringen en opleiding en gaat nu dus naar Nederland. Hij is alleen niet BWP-gekeurd voor zover ik heb gezien, wil wel weten of dat nog op de agenda staat. Maakt mij niet uit vanwar hij komt, als Edward er maar plezier in heeft
Mindfields schreef:Ja in feite was Toot natuurlijk een Duits(gefokt) paard, het gaat er om dat dit paard nu vanuit Duitsland hierheen komt toch?
Ik zet het hier via copy+paste zodat het het duidelijkste is voor iedereen! Enkel datgene van belang heb ik eruit gehaald, er zat ook privé-info bij voor mijn eigen paard en dat heb ik nu even weggelaten.
ccathalijne schreef:Dat is goede reclame voor Lissaro! Ik ken 2 superveulens van hem! Vooral hun karakter was onvoorstelbaar goed!