Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marise83 schreef:Nee dat bedoel ik niet. Maar als je aan t rijden bent en je paard schrikt en je komt in de longeerlijn dan kan dat flink fout aflopen. Niet overdreven gedacht, moet je eerst eens meemaken
Pashon schreef:heel sneu voor der.
maar uhh mijn paard heeft zich vorige week verstapt in het land door de bevroren grond kom ik nu op voorpagina nieuws.
Pashon schreef:heel sneu voor der.
maar uhh mijn paard heeft zich vorige week verstapt in het land door de bevroren grond kom ik nu op voorpagina nieuws.
bigone schreef:Zonde maar had Sunrise zich dit of vorig jaar ook al niet verstapt? Hopelijk valt het mee maar zes weken stappen is wel heftig, ben benieuwd waarom ze dit voorschrijven zonder foto's en/scan of het was al te dik om dit te doen op dit moment, Uit het geschrevene blijkt wel wat voor klassevrouw Imke overigens is, hulde daarvoor.
s0173957 schreef:Merde, weer een topper minder in de Nekkerhal!
HorseTimeXL schreef:Pashon schreef:heel sneu voor der.
Hoe kan je zoiets nou zeggen.. zij rijd top niveau en wilde meestrijden voor de wereldbeker,,
dat is iets anders als je gewoon paardrijd, de teleurstelling is groter..
petraaken schreef:s0173957 schreef:Merde, weer een topper minder in de Nekkerhal!
Ja, wel jammer. Al zullen er waarschijnlijk nu andere combinaties de kans krijgen om te rijden. Is ook wel eens leuk. Ik ga de maandag dit jaar. Zie je eens andere ruiters aan het werk. Is alleen heel erg vroeg opstaan maar ben dan s'avonds ook een heel stuk vroeger thuis.