Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kelly_Taco schreef:HRE schreef:Had verwacht dat Adelinde meer % zou krijgen. Alles klopte in de proef!
Ook zijn open mond de halve proef lang?
mimp3 schreef:Ik vond dat er heel slecht gereden werd. Hebben jullie die Amerikaanse gezien met het paard met die losse voorpluk? Goed paard maar vreselijk gereden. Laura had inderdaad nogal moeite om haar paard aan het werk te houden. Het stoort mij ook vreselijk dat Parcival zijn mond zo los heeft,vind Adelinde ook behoorlijk aan de teugels hangen. Vond Sisther echt wel heel gespannen hoor. De enige combinatie waar ik weinig op aan te merken heb was de Finse met het zwarte paard,maar dat mocht allemaal nog iets meer aan elkaar gereden worden. Ik mis toch wel een Anky haar paard met bijna onzichtbare hulpen de baan rondstuurt.

Silvesters schreef:mimp3 schreef:Ik vond dat er heel slecht gereden werd. Hebben jullie die Amerikaanse gezien met het paard met die losse voorpluk? Goed paard maar vreselijk gereden. Laura had inderdaad nogal moeite om haar paard aan het werk te houden. Het stoort mij ook vreselijk dat Parcival zijn mond zo los heeft,vind Adelinde ook behoorlijk aan de teugels hangen. Vond Sisther echt wel heel gespannen hoor. De enige combinatie waar ik weinig op aan te merken heb was de Finse met het zwarte paard,maar dat mocht allemaal nog iets meer aan elkaar gereden worden. Ik mis toch wel een Anky haar paard met bijna onzichtbare hulpen de baan rondstuurt.
Als je alleen naar de fouten en minpunten kijkt dan kom je tot een opsomming die jij geeft, positief kijken naar anderen kan al een hoop schelen!!!
Nousa schreef:Ik ben opzoek naar de naam (en een foto) van het op een na laatste paard.
Winnie/winny amaro ofzo?
Heeft iemand enig idee?
Johanna59 schreef:We hebben echt in een deuk gelegen bij de eerste 6 ruiters.
Daarna werd het steeds beter. Gelukkig.
Adelinde reed ook de beste kür. Parcival is nog steeds een erg moeilijk paard. En zij is maar heel klein:-).
En dan de wat geopende mond van haar paard. Sommige paarden doen dat gewoon. Maar om daar nu over te vallen. Dan wordt er niet echt op de rest gelet.

Kelly_Taco schreef:Johanna59 schreef:We hebben echt in een deuk gelegen bij de eerste 6 ruiters.
Daarna werd het steeds beter. Gelukkig.
Adelinde reed ook de beste kür. Parcival is nog steeds een erg moeilijk paard. En zij is maar heel klein:-).
En dan de wat geopende mond van haar paard. Sommige paarden doen dat gewoon. Maar om daar nu over te vallen. Dan wordt er niet echt op de rest gelet.