Boktinterview met Courtney King-Dye. Stel hier je vraag!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Re: Boktinterview met Courtney King-Dye. Stel hier je vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:10

Nee, ik heb geen vraag.
Ik zou haar alleen willen vertellen dat ik diep respect heb voor haar enorme doorzettingsvermogen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:15

KarinvdM schreef:
Nee, ik heb geen vraag.
Ik zou haar alleen willen vertellen dat ik diep respect heb voor haar enorme doorzettingsvermogen.

:j _/-\o_

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:20

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of ze dingen mee heeft gekregen toen ze in coma lag.
Je hoort daar zoveel verschillende verhalen over.
Verder ga ik met Karin mee.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:39

Ik zou graag willen weten hoe haar dagelijkse leven eruit ziet, als voorbeeldje een dagindeling?

En ik heb ook respect voor haar doorzettingsvermogen! :j

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:56

Het overkomt ons allemaal wel eens dat we van ons paard vallen; en in sommige gevallen is het niet altijd even gemakkelijk om weer 'meteen in het zadel te klimmen'. Ik kan mij voorstellen dat, zeker na een valpartij die een blessure tot gevolg heeft, het vertrouwen tussen ruiter en paard beschadigd raakt.

Ik zou dus heel graag willen weten hoe zij nu omgaat met eventuele angsten en onzekerheid na een dergelijke valpartij. Gaat zij daar in de toekomst anders mee om dan voor het ongeluk, wanneer ze straks weer op een wedstrijdpaard stapt? Want dat is natuurlijk heel wat anders dan zo'n revalidatie-paard...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:00

Wat is het eerste waar ze op let als ze naar een nieuw paard gaat kijken?

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:15

ten eerste natuurlijk ook mn groot respect voor de doorzettingsvermogen en kracht!..

mijn vraag is eigenlijk: toen het ongeluk net was gebeurd, dacht ik ergens te hebben gelezen dat de paarden die U voor het ongeluk heb gereden ter beschikking zouden blijven...wat is daar in veranderd, is het de planning dat u die paarden weer gaat rijden of is dit niet mogelijk dat er daarom naar een ander paard wordt gezocht?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:17

Een vraag die imo interessant is voor alle ruiters, maar waarmee Courtney in veel verdere mate tegenover is komen te staan door haar ongeval:
Op welke manier ontwikkelt zij haar beide zijden zoveel mogelijk gelijk?

Ni_Mi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 21:18

Hoe is het met Zygosch ? ;)

devi786

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 21:34

ik vind het een beetje wrang dat BOKT een foto publiceert van Courtney ZONDER cap !!!!
We hebben nu allemaal wel gezien waartoe dit kan leiden ( lijden ?)
Mijn vraag dus :
Hoe reageer je op foto's van sporters in grote bladen/tijdschriften / intervieuws zonder cap ?

1) How do you feel when you see pictures of yourself published in magazines without helmet ???
2) Will you ever feel relaxed on a horse again ???

luckyfarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 03:00

Hi Courtney,

First of all I want to wish you all the best with your recovery. Hopefully I can meet you in person one day (bokker in the USA (Northeast coast and Florida :D ).

I have a few questions.

Would you like the USDF and the FEI Dressage Committee make all riders wear properly fastened safety helmets when training and in pre-competition warm-ups at all national and international Dressage shows and clinics.

How do you think you can reach dressage trainers at their home base. Do you think they should be an example towards their own students by wearing a helmet and making it mandatory not just for their students/boarders but also for themselves.

Do you think the government should be involved and play a role in this.

Thank you

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:55

Het enige wat ik zou willen zeggen is dat ik hoop dat ze bijv Pat Parelli er ook van kan overtuigen dat hij moet stoppen met het ontmoedigen van dragen van caps. Hij promoot bijvoorbeeld dat als je denkt dat je een cap nodig hebt je sowieso niet moet opstijgen. Dat vind ik onzin, je doet ook een gordel om als je in de auto stapt, ook al denk je dat je een klein stukje gaat rijden en geen ongelukken maakt.

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 22:48

Het nieuwsteam wilt jullie allemaal bedanken voor het bedenken van deze leuke vragen! Bij deze sluiten we het topic af, zodat we een selectie kunnen maken.